Je hebt het netjes opgelost. Natuurlijk is die man teleurgesteld, maar het valt je niet te verwijten !
Nou ik zou not amused zijn als ik lang in de file had gestaan, en een eind gereden ervoor. Zelf zou ik de wagen meegegeven hebben, dan had ik de wagen pas op mp moeten zetten als de nieuwe binnen was. Nooit je oude schoenen wegdoen voor je nieuwe hebt. Ik had de wagen meegegeven en zelf via mp een goedkope buggy ter overbrugging gekocht.
oei ik zou echt boos zijn als ik die man was, je bent er lang voor onderweg, en dan kom je aan de deur en dan is het jammer dan. Nee ik had de wagen mee gegeven, en zelf een andere oplossing gezocht, nu wordt die beste man de dupe van de fout van de winkel en je eigen fout, nl het verkopen van de wagen voor je zelf de nieuwe had. veel mensen werken overdag en zien daarom hun mail niet, ik vind het terecht dat je je schaamd. sorry erg sneu voor die man. dat je 20 euro heb gegeven voor de brandstof is aardig, maar dekt die 20 euro de lading wel?? afgezien van de tijd die het de man gekost heeft. dus tja of het echt netjes is?? nee ik vind van niet.
ik ben het er wel mee eens dat het niet zo slim is om nog voordat je nieuwe wagen binnen is, je oude wagen al weg te doen. Maar wel slecht van die winkel om die kinderwagen dubbel te verkopen.
Ik zou hem laten weten als mijn wagen binnen is. Heeft hij nog niks anders kwam hij hem indd ophalen.
Ik had de wagen ook meegegeven, en zelf een draagdoek aangeschaft Beter nog, mijn wagen staat op mp omdat ie niet gebruikt wordt
Nou aller laatste moment valt mee. Ze zouden om acht uur komen en heb iets over 12e het mailtje gestuurd. Overiens krijg ik net mail dat hij in de verwijderde items stond..
Heel eerlijk??? Ik vind toch dat je de wagen mee had moeten geven...snap je tijdelijke probleem wel..dat zou ik ook gehad hebben, maar afspraak is afspraak. Als iemand nu hier van een paar straten verder kwam was het misschien nog een ander verhaal geweest..maar iemand die van verder komt en ook nog in de file heeft moeten staan?? Had een mooi topic voor hier geweest...niet om jou aan te vallen..maar ben wel benieuwd hoe men hier dan gereageerd zou hebben?? Als er een topic was met: ik had een afspraak om een kinderwagen van mp te kopen, heb er een eindje voor moeten rijdem, in de file gestaan en toen ik aankwam mocht ik hem van mevrouw niet meenemen omdat zij haar bestelde buggy niet op tijd grhad heeft. Ze heeft wel een onkostenvergoeding gegeven
Ik zou dan op z'n minst aanbieden dat je hem zelf brengt.. Sorry ts maar ik had de wagen toch ook meegegeven. Dan had je hem niet op mp moeten zetten voordat je nieuwe binnen was...
Ik vind dat ts het goed opgelost heeft. Ze heeft hem afgemaild, dat hij het dan niet leest.....tja En daarbij is dat ookmweer het risico van mp......het is zo vaak andersom dat je denkt iets verkocht te hebben komen ze niet opdagen
nu doet ts eigenlijk precies hetzelfde als haar is overkomen! ze zegt een koop toe en, vlak voor moment supreme, stelt ze de levering uit. De winkel geeft je geld terug, jij geeft wat geld terug aan jouw verkoper. Maar jij voelt je boos, verdrietig en tekort gedaan, maar doet een ander hetzelfde wel aan???? Sorry maar ik vind dat egoistisch.
Ik had hem ook niet verkocht voordat ik een andere had... Pffff, moeilijk doen om niks. Ik vind het voor jullie beiden sneu. Allebei niet de wagen die jullie hadden willen hebben
sorry waar lees jij dat ik boos ben of verdrieig ben? Ik ben namelijk noet boos of verdrietig.. Daarbij heb ik op tijd gemaild en dat hun kind die email verwijderd daar kan ik ook niks aan doen.