Ahh hier baal ik écht enorm van (mp)

Discussie in 'De lounge' gestart door buonanotte, 3 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilona1986

Ilona1986 Bekend lid

23 jun 2012
    520
    0
    0
    Tilburg
    Je hebt het netjes opgelost.
    Natuurlijk is die man teleurgesteld, maar het valt je niet te verwijten !

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik vind het netjes opgelost..

3. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Nou ik zou not amused zijn als ik lang in de file had gestaan, en een eind gereden ervoor.

Zelf zou ik de wagen meegegeven hebben, dan had ik de wagen pas op mp moeten zetten als de nieuwe binnen was. Nooit je oude schoenen wegdoen voor je nieuwe hebt.

Ik had de wagen meegegeven en zelf via mp een goedkope buggy ter overbrugging gekocht.

4. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    twoboys ts had verwacht dat haar nieuwe kinderwagen vandaag binnen zou komen

5. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    oei ik zou echt boos zijn als ik die man was, je bent er lang voor onderweg, en dan kom je aan de deur en dan is het jammer dan.
    Nee ik had de wagen mee gegeven, en zelf een andere oplossing gezocht, nu wordt die beste man de dupe van de fout van de winkel en je eigen fout, nl het verkopen van de wagen voor je zelf de nieuwe had.

veel mensen werken overdag en zien daarom hun mail niet, ik vind het terecht dat je je schaamd. sorry erg sneu voor die man.

dat je 20 euro heb gegeven voor de brandstof is aardig, maar dekt die 20 euro de lading wel?? afgezien van de tijd die het de man gekost heeft. dus tja of het echt netjes is?? nee ik vind van niet.

6. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    ik ben het er wel mee eens dat het niet zo slim is om nog voordat je nieuwe wagen binnen is, je oude wagen al weg te doen.
    Maar wel slecht van die winkel om die kinderwagen dubbel te verkopen.

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wel fijn zoals jij het opgelost hebt.

Komt hij hem nou later wel halen?

8. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Ik zou hem laten weten als mijn wagen binnen is. Heeft hij nog niks anders kwam hij hem indd ophalen.

9. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Ik had de wagen ook meegegeven, en zelf een draagdoek aangeschaft ;)

Beter nog, mijn wagen staat op mp omdat ie niet gebruikt wordt :D

10. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Helemaal mee eens.

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Zo zou ik het ook gedaan hebben. Zeker als je het zo op het allerallerlaatste moment meldt.

12. buonanotte

;)

Nou aller laatste moment valt mee.

Ze zouden om acht uur komen en heb iets over 12e het mailtje gestuurd.

Overiens krijg ik net mail dat hij in de verwijderde items stond..

13. tuc

tuc Niet meer actief

Heel eerlijk???

Ik vind toch dat je de wagen mee had moeten geven...snap je tijdelijke probleem wel..dat zou ik ook gehad hebben, maar afspraak is afspraak. Als iemand nu hier van een paar straten verder kwam was het misschien nog een ander verhaal geweest..maar iemand die van verder komt en ook nog in de file heeft moeten staan??

Had een mooi topic voor hier geweest...niet om jou aan te vallen..maar ben wel benieuwd hoe men hier dan gereageerd zou hebben?? Als er een topic was met: ik had een afspraak om een kinderwagen van mp te kopen, heb er een eindje voor moeten rijdem, in de file gestaan en toen ik aankwam mocht ik hem van mevrouw niet meenemen omdat zij haar bestelde buggy niet op tijd grhad heeft. Ze heeft wel een onkostenvergoeding gegeven;)

14. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heel vervelend :(
    Maar je hebt het heel netjes opgelost toch?

15. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik zou dan op z'n minst aanbieden dat je hem zelf brengt..

Sorry ts maar ik had de wagen toch ook meegegeven. Dan had je hem niet op mp moeten zetten voordat je nieuwe binnen was...

16. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Ik vind dat ts het goed opgelost heeft.
    Ze heeft hem afgemaild, dat hij het dan niet leest.....tja
    En daarbij is dat ookmweer het risico van mp......het is zo vaak andersom dat je denkt iets verkocht te hebben komen ze niet opdagen

17. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ook ik had de kinderwagen meegegeven.
    Nooit je oude schoenen weg gooien voor je nieuwe hebt.

18. Nenanena

Nenanena Actief lid

5 jun 2011
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    nu doet ts eigenlijk precies hetzelfde als haar is overkomen! ze zegt een koop toe en, vlak voor moment supreme, stelt ze de levering uit.
    De winkel geeft je geld terug, jij geeft wat geld terug aan jouw verkoper.
    Maar jij voelt je boos, verdrietig en tekort gedaan, maar doet een ander hetzelfde wel aan???? Sorry maar ik vind dat egoistisch.

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik had hem ook niet verkocht voordat ik een andere had... Pffff, moeilijk doen om niks. Ik vind het voor jullie beiden sneu. Allebei niet de wagen die jullie hadden willen hebben ;)

20. buonanotte

sorry waar lees jij dat ik boos ben of verdrieig ben? Ik ben namelijk noet boos of verdrietig..

Daarbij heb ik op tijd gemaild en dat hun kind die email verwijderd daar kan ik ook niks aan doen.

Deel Deze Pagina