Wie herkent dit ook? Ik heb het idee dat sinds ik zwanger ben een stuk agressiever ben. Als iets me niet zint kan ik behoorlijk uit m'n slof schieten en tekeer gaan Zo stond er laatst een auto voor me om de parkeerplaats af te rijden, maar de slagboom wilde niet open gaan (was iets met de kaartjesautomaat) en plots zat ik te toeteren en uit het raam te tieren. Of als ik te lang moet wachten aan de kassa kan ik bijna mijn ongenoegen niet voor me houden. Echt irritant, want daarna schaam ik me kapot
Ja ik herken het wel ja hahahaha Ik vind mezelf niet agressiever in die zin dat ik ook ga slaan hoor... dat niet Maar ik merk wel dat ik snel geïrriteerd ben, heel snel boos... Alles is zo ongeveer teveel... Hormonen!
me to ben stuk feller en kattiger ook tegen familie en collega's en het zit helemaal niet in me.....de meeste kunnen er gelukkig wel om lachen!haha succes ermee liefs sjaantje
Nou idd Sjaantje... het zit helemaal ook niet in mij... En ze kunnen er hier niet mee lachen ook... Alles gaat ook mis... pffff... laat alles uit mijn handen vallen... en moet het dan weer oppakken en ik kan niet bukken en dan ben ik weer kwaad op mezelf en dan begint er een ander aan mijn kop te zeuren en die krijgt dan de volle laag... en die stuitert dan met een noodgang mijn directe omgeving uit... pffff
naar vreemden heb ik dat niet maar ik laat me wel opfokken in de auto inderdaad, dan ga ik harder rijden als iemand zit te drukken achter me en met boodschappen ben ik vaak compleet de kluts kwijt, kan niet meer tegen drukte, dat irriteert ook dus dat vermijd ik maar
Drukte kan ik ook niet meer tegen idd... Heb het gehad met kerst en oud en nieuw... Moest ik iets nieuws hebben... Nou ik ben kwaad naar huis gereden zonder mijn aankoop... Pfff.. geen parkeerplaats kunnen vinden... Iedereen lijkt wel bij elkaar in de auto te willen parkeren... Voordringen bij de kassa's terwijl ze zien dat je daar loopt met een dikke buik... Ze duwen je er zelfs mee aan de kant... Nee deze dame had het gehad!
wishgirl jij bent ook al een stuk verder!staat dit me dan nog te wachten......heb jij t ook al vanaf t begin....want dan moet ik me eigen echt even af gaan leren haha ik dacht gaat wel over !succes ermee meis
sjaantje - had het wel iets vanaf het begin, maar ik merk wel dat het steeds wat erger wordt... Het wordt tijd dat die kleine mij verlaat en de wijde wereld induikt hahahahaa Oooh maar het gaat ook vast wel weer over hoor hahaha... Als je bevallen bent mymiracle - precies... maar even geen drukte.. Ik mijd die drukke plaatsen zoveel ik kan! Ik weet nog dat mijn nicht toen ze zwanger was van een meerling tegen iedereen riep: "Laat mij met rust en ik laat jou met rust!" En dan met een blik in de ogen zo van... Doe maar es... Ik lust je rauw! hahahahahah
hahaha wat een verhalen weer. ja drukte bij de winkels enzo wordt ik ook wel moe van maar eerder verdrietig als aggresief hahaha sterkte er allemaal mee meiden
Ik in ieder geval een stuk assertiever,haha! Heb vervelende baas al een paar keer de volle lading gegeven... : Die was dan ook erg blij dat ik met zw verlof ging.
Ik hebhet helaas ook. Ik had het ook bij de zwangerschap van mijn zoontje. Ik schaam me er vreselijk voor, maar het moet er geowoon uit....
Hier ook. Sinds een dag of 3 worden dingen me echt heel snel te veel. Merk dat ik gruwelijk sjaggie kan zijn. Op mijn werk trek ik me dingen heel erg aan, wat weer leidt tot een enorme sjaggie bui. Tegen manlief ben ik rustig gelukkig. Het liefst kruip ik dan in bed alleen zonder gezeur aan mijn kop, drukte in winkels, drukte op mijn werk, stress en andere dingen waar ik nu echt geen zin meer in heb.....en het erge over 10 weken ga ik met verlof en ik moet nog zoveel doen zodat het allemaal geregeld is voor mijn vervanging! Oh ja en daarnaast ben ik echt een kluns aan het worden ......zwangerschapsdementie denk ik! Ach ja, het hoort erbij prent ik me maar in! Groeten Jille
Niet te geloven hoe humeurig ik de hele dag ben! Mijn man heeft het echt te verduren met mij en vraag me af hoe lang dit nog gaat duren (en hoe lang hij nog geduldig met me is!) Ik moet eerlijk bekennen dat ik gewoon écht een bitch ben en achteraf (pas) ontzettend veel spijt heb.. Het enige wat ik wil is rust, maar dat zit er niet in..
Ik heb ook enorme driftbuien gehad tijdens mijn zwangerschap. Nu is het iets minder, omdat ik nu expres de drukte niet meer zo vaak opzoek. Ik zit ook al aan het eind van mijn zwangerschap, dus ik ben veel thuis, in mijn uppie. Heerlijk Maar inderdaad...van drukte, en dingen uit mijn handen laten vallen (wat veel vaker lijkt te gebeuren als je zwanger bent ) kan ik enorm agressief worden. Vanmiddag heb ik nog een poging gewaagd in de Ikea...nou ik stond binnen een kwartier weer buiten. Vreselijk! Ik erger me helemaal kapot aan andere mensen om me heen...hahaha erg eigenlijk
Als dit nog 9 maanden gaat duren heb ik nu al enorm veel medelijden met iedereen in mijn omgeving en met name mijn man!