Wie overtijd en test neg?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ysa81, 8 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ysa81

ysa81 Actief lid

1 dec 2013
    119
    0
    0
    Hoi wie s ook overtijd en zijn de tet neg ik ben vandaag 2dagen overtijd gister test gedaan en die was neg,nu durf ik niet nog een te doen ivm teleurstellig wie ook in zo twijfel situwatie, of heeft et meegemaakt en bleek de test later pos?!Gr ysa

2. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Ik zit aan de pil, maar een paar keer vergeten en niet ongesteld geworden in stopt week. inmiddels 9 dagen geleden laatste pil, maar test negatief, maar wel slijm verliezen..heel appart..

3. ytje

ytje Lid

8 dec 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Hoe lang duurt je cyclus gemiddeld?
    Ik heb mijn spiraal laten verwijderen en heb toen een cyclus van 25dagen gehad. Nu zit ik weer op 25dagen masr nog steeds niet ongesteld...... Voel me de laatste week wel heel erg moe, pijnlijke borsten en heb rugpijn. Ik heb afgelopen vrijdag ern test gedaan van zwanger&kids zo'n midstrea m die 6 dagen vooraf kan. Deze was negatief. .. was teleurgesteld maar wanneer mijn cyclus nu langer duurt. Bijvoorbeeld 28 dagen is er nog vanalles mogelijk. Morgen misschien nog maar ern testje doen....

4. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Ysa, snap je! Heb ik ook last van. Ben nu een week overtijd en test negatief. Woensdag of donderdag had Kk ook nog nega getest. Vandaag getest en zie net dat er een raar streepje aan de verkeerde kant staat... T maakt me ff helemaal gek! Ik test morgen nog een keer.
    Maar ja, na de eerste nega test durf ik wel te testen, maar durf niet te kijken! Succes meis! Hoop dat je snel een posi test in je handen hebt ;)

5. ysa81

ysa81 Actief lid

1 dec 2013
    119
    0
    0
    Hey dames ik ben zwaar door de war k ben vandaag 2 dagen over tijd en heb de hoop opgegeven gister getest zoals ik al zij en was neg nu was k mn badkamer scoon aan maken en zag de laaste test van kv die k nog had en dacht ah ja heb die nu tog niet meer nodig doe maar gwn de laaste test!! Naar 3 min ongver kwam er iets maaaaar echt zoooo licht dat k hem bijna niet zie dus onder de lampen geken maar er s echt iets willen jullie aub aub mee kijken want word bijna gek!

6. ytje

ytje Lid

8 dec 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend! Maar ik zie geen foto...

7. ysa81

ysa81 Actief lid

1 dec 2013
    119
    0
    0
    Hey daar ging iets mis met foto plaatsen,ben de goede foto kwijt dus doe ff knippen en plakken!heb ook al paar druppels water erin gedaan om mezelf te overtuigen dat t geen indroogstreep was kan ook niet was binnen de fijf min maar ja als je elke keer geen streep heb gehad en nu iets ziet geloof je et ook niet meer maar k zet em nu op bn benieuwd of jullie wat zien, ik hooooop et!!! @yinxy testen we morgen samen nog n keer vind allemaal zo spannend nu durf ik ook meer aangezien k niet meer alleen test;). @ytje ja ik hetzelfde verhaal spiraal druit en nu dus cyclus van 25 dagen heb ook een test gedaan op 6 dagen voor nod was neg een van3 op nod ook neg en een 1 dag overtijd gister,en vandaag dus die lichte streep 2 dagen overtijd?maar kan dat dan als je spiraal druit s dat je ook andere cyclus kan krijgen dus een keer 25 en een keer28?test je morgen ook mee met ons? @ladyw ik had ook slijmverlies vond dat juist zo raar maar bij mij leek et heel veel op ceverix slijm terwijl k eigelijk niet in mijn vruchtbaare dagen meer zat heel raar was dat dat was wat me ook opviel meteen. Nou dames spannend hoor graag van jullie duim voor iedereen mee gr ysa

8. ysa81

ysa81 Actief lid

1 dec 2013
    119
    0
    0
    image.jpg ik weet hij echt vaag maar hij s er echt:)

9. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Op deze screenshot zie ik m niet, maar in t topic waar je m geplaatst had, zie ik m ook. Heeeeeeeeel licht dat wel ;) k zou morgen of overmorgen nog een keertje testen! Succes!

10. Arr

Arr Actief lid

24 aug 2012
    249
    3
    18
    Toen ik 3 weken overtijd was, had ik pas een positieve test. Uiteindelijk bleek ik een hele late eisprong te hebben gehad, terwijl mijn cyclus heel regelmatig was; zie mijn onderschrift. Inmiddels bijna 36 weken zwanger! Ik had die maand juist heel veel stress op mijn werk, toch niet de ideale situatie leek me, maar zonder er over na te denken blijkbaar toch knop omgezet dat ik die maand niet meer zwanger kon worden. En ja hoor... raak! ;) Was heel gelukkig en verbaasd....!

Succes ik duim voor je!

11. ytje

ytje Lid

8 dec 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kleine foto dus ik vind het lastig beoordelen. . Maar denk in de verte misschien toch iets te zien....
    Streepje is een streepje.

Voor mijn eerste zwangerschap had ik ook een spiraaltje na het eruit halen heb ik 3x een cyclus gehad voor ik zwanger werd. 21, 31 en 28 dus ik verwacht nu dat alles kan bij mij....

Ik lig al zo'n half uur met een volle blaas in bed te twijfelen of ik een test ga doen of niet.... Ben zo bang voor een omowitte uitslag....

12. Brenniee

Brenniee Lid

15 dec 2013
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo

Ik heb augustus mijn spiraal eruit laten halen. Nu 3 keer een cyclus gehad van 31,32,31, en nu ben ik al 7 dagen overtijd. Maar test elke keer nagatief. Nu had ik op de dag na me NOD en dag erna heel erg veel last van doorzichtig slijm. Ik ben best moe elke keer. Ik heb ook elke keer het gevoel alsof ik ongesteld moet worden maar er komt niets pfff heel erg frusterend die negatieve testen elke keer terwijl me lichaam zegt van wel. Wie herkent dit ??

Deel Deze Pagina