Hier hetzelfde qua koorts ben ik bang. Dat begon al een week geleden (doorkomende kiesjes dacht ik) en toen werd ze mild verkouden, toen kwam er een droog hoestje bij (sporadisch), toen klaagde ze over kriebelende ogen en keelpijn, was allemaal wel te doen. Maar inmiddels klinkt ze als een rochelende zeehond. Vannacht hoestte ze veel en was een keer echt in paniek omdat ze geen lucht kreeg. Ik dacht eerst aan pseudo-kroep, maar dat duurt toch geen dagen? (en volgens google zit daar doorgaans geen hoge koorts bij) Klaagt nu ook over oorpijn. Ze eet nauwelijks, is beetje wiebelig maar wel erg energiek. Ze is helemaal niet hees of schor ofzo, en kan nog prima hard gillen Ze wil niet naar de dokter, zegt ze. Dus dat gaat gezellig worden straks.
beterschap. hier geen oorontsteking, geen bacteriele keelontsteking, geen longontsteking, geen ontstoken amandelen, maar een ontsteking dieper in de keel, iets viraals. geen ab gekregen, moet maandag beterend zijn anders terug naar ha.
Nou we zijn hier inmiddels weer beter. Ging vooruit vanaf de dag dat we anders terug hadden gemoeten naar de dokter (wel een uitdaging om eten naar binnen te krijgen bij een hoestend kind haha - de muren moet ik nog schoonmaken)