Zoontje is gek van hot wheels en ik vind de auto's ook geweldig dus met sinterklaas krijgt hij ook hot wheels auto's, vliegtuigen enz,... een maand later word hij jarig en ik denk aan de garage van hot wheels, die is vanaf 3 jaar. de kwaliteit van de voertuigen is super! Auto's, monstertrucks, vrachtwagens, vliegtuigen,... geweldig! Ben er zelf helemaal gek op Maar over de garage lees ik dat die nogal bagger is dus ik ben op zoek naar meer ervaringen met die garage. Ik wil iets geven waar hij toch een paar jaar plezier van heeft. Hij speelt eigenlijk wel rustig en voorzichtig. Of raden jullie een andere garage aan die super is met de hot wheels? Wat ook nog leuk is op 5 jarige leeftijd. En wat is nog leuk van hot wheels op 3 jarige leeftijd? De grijpkraam lijkt me ook wel iets en weet iemand een website waar je losse helikopters kan kopen van hot wheels?
Ik heb de garage nu een jaar en mijn kinderen vinden het erg leuk om mee te spelen. Maar de nieuwprijs is 50 euro en dat vind ik echt veel te veel! Op zich is hij wel redelijk stevig, maar ik vind hem verder niet heel spectaculair. De auto's kunnen er vanaf rijden en je kan een auto weg schieten. Maar verder niet veel bijzonders vind ik. Het is leuk om mee te spelen hoor, maar ik vind 50 euro echt wel te veel. (maarja, dat vind ik van bijna alles van Hot Wheels, vind het echt belachelijk duur) Ik heb hem via markt plaats voor 6 euro kunnen kopen, en dan is het wel een leuke garage.
Wij wilden gaan kijken voor een houten garage voor ons mannetje, ook gek van auto's, maar ik kwam erachter dat wij nog een garage op zolder hadden staan, ooit gekregen via via toen kleine man net was geboren (toen had ie er nog niet veel aan ). Het is een Wader garage (no.1), tweedehands dus en ik heb hem helemaal afgestoft en schoongemaakt. Er zit een lift in, een slagboom, een carwash en hij heeft twee verdiepingen. Alles werkt nog prima ook al is er intensief mee gespeeld. Verder allemaal wegdelen en een tankstationnetje. Ik vind het niet supermooi, maar de kwaliteit is goed en ik weet nu al dat dit een enorme hit gaat worden (hij heeft m nog niet gekregen namelijk). De hotwheels passen er prima op, ook de grotere autootjes passen nog. Je zou eens op marktplaats kunnen kijken, ik zie deze garages genoeg aangeboden worden.
Ja ga eens op marktplaats kijken. Dan word het wel voor sinterklaas. Vind dat cadeaus voor de verjaardag nieuw moeten zijn. Eigen rare gedachtes haha
zo eentje is het, maar dan met wegdelen erbij: ⥠Wader garage - Speelgoed | Overig - Marktplaats.nl
ja, dat herken ik wel hoor. Maar wat ik zelf verkoop op marktplaats, ziet er ook nog bijna als nieuw uit, dus andersom kan het ook . Maar je blijft aan de gang. Hier eerst jarig en dan twee weken later Sint en dan eind december ook nog Kerst. Tja, dan houdt het wel een keer op hoor, haha.
De lift was na 1 dag stuk hier. 1 van de wegdelen/bochten laat continue los, het afschietding is al een keer stuk geweest. Ik vind het een hoog plastic gehalte dat zijn prijs niet waard is. Desalniettemin speelt mijn zoon er wel heel erg graag mee