Hoi Vraagje, Ik wil graag zo`n draagzak van chicco of baby bjornson.. maar gebruik je die eigenlijk wel vaak en zo ja wanneer is ie handig? Graag jullie ervaringen.. Liefss
Het lijkt mij superhandig! Wij hebben een hond en denk niet dat het dan altijd handig is om de kinderwagen mee te nemen. Een vriendin van mij heeft zo'n lodger draagzak. Als haar kindje heel erg huilt legt ze haar daar in en dan is ze direct weer stil!
Wij hebben twee draagzakken van Baby Bjorn, en vonden ze echt ideaal. Nu niet meer omdat we ze al een tijd niet meer gebruikt hebben, en ik denk ook dat de kleintjes wat te groot zullen zijn ondertussen ! Maar we hebben ze heel vaak gebruikt tijdens het winkelen en met lekker wandelen. Heerlijk in het bos of op het strand dat je dan zonder kinderwagen kan. Ook met een hond (die wij niet hebben hoor ) lijkt het me wel handig omdat je anders met de lijn en de kinderwagen in de knoop raakt denk ik ! Succes in ieder geval! Wij hebben ze trouwens ong 1.5-2 mnd na de bevalling gekocht geloof ik !
wij hebben de chicco en was er super blij mee. Toen Anoeska net geboren was en ik ging boodschappen doen deed ik haar in de draagzak. Erg makkelijk en ik zelf vond het erg prettig. Ook een lekker gevoel om je kindje nog dichtbij je te dragen!
ik heb een babybjorn. vind het echt een super ding. voor onze 1e zoon veel gebruikt. en nu helemaal dan de jongste in de zak en Jeremy in de buggy. de kids vinden het zelf ook helemaal leuk. zijn ze lekker dicht bij je.
Ik heb een draagdoek en een draagzak. De draagdoek is voor de eerste 2 maanden (en daarna ook nog) erg knus. De babybjorn heb ik ook, snel en makkelijk in gebruik.
Wij hebben de babybjorn veel gebruikt, strandwandelingen, wandelingen door modderige velden of bossen met de hond, om te winkelen, om huizen te bezichtigen en op vakantie in Menorca. We kregen veel jaloerse blikken van mensen die buggy's over stijle hobbelweggetjes sleepten of 100 traptreden naar het strand mochten lopen met strandspullen en een baby op de arm.
Wij hebben de lodger shelter en ik vind 'm echt superhandig. Voor kleine afstandjes buiten even snel Milan erin, hoef je niet de hele kinderwagen mee te nemen. Met de hond wandelen is zo idd ook wel makkelijk. En wij gebruiken 'm ook veel binnen, omdat Milan nogal veel aandacht nodig heeft en ik dan toch m'n handen vrij heb.
Wij hebben zowel een draagzak als een draagdoek. In de draagzak hing ze echt als een zoutzak, heel oncomfortabel. Ik zou voor een draagdoek gaan. Die kun je ook nog veel langer gebruiken, een draagzak is maar tot 9 kilo. Een doek bind je het kindje lekker op je buik, dat draagt veeeeeel fijner!
Hoi bedankt voor jullie reacties.. Wij hebben geen hond en wonen in t dorp dus voor strandwandelingen e.d hebben wij em niet nodig. Of voor de hond uitlaten.. Maar het lijkt me wel fijn om je kleintje bij je te kunnen dragen als het huilerig is en je thuis bent bijv. Zo`n draagdoek is ook wel een idee. Iemand enig idee wat een goeie fijne is? Groetjess
Ik had ook een babybjorn voor de eerste. Maar bij een 2e wil ik ook graag een draagdoek voor in huis. Oh ja je kan verschillende draagdoeken zien op you tube als je bij zoeken draagdoek intypt. Erg handig. Ik ga tegen die tijd denk de trico slen aanschaffen
Echt ideaal. Ik ben begonnen met de shelter en had later ook de babybjorn gekocht die heb ik echter nauwelijks gebruikt, omdat ik nu alleen nog maar de draagdoek gebruik. Die had ik eigenlijk wel vanaf het begin af aan willen hebben. Als is de shelter snel af te wisselen met je partner. Ideaal als je je hond vaak moet uitlaten!
Wij hadden ook de Baby Bjorn. Helemaal super! Idd voor de korte stukjes of juist als het druk is ergens. Gezellig dicht tegen je aan.