Hoi dames, ik denk dat ik iets doms gedaan heb... ik had geen vaatwasserblokjes meer, dus ik d8 ach, een bakje vol met afwasmiddel kan vast geen kwaad, word het vast ook schoon van. nu hoor ik mn afwasmachine een heel tijd een zelfde soort geluid maken.. ik denk hmm toch maar eens even kijken trek ik dat ding open, komt er een Hele mega lading schuim uit gedropen, alles zit onder de schuim Help!! khep hem snel weer dicht gedaan want het droom er echt helemaal uit.. wat kan ik nu het beste doen? iemand een idee? ik zat zelf aan het afspoel programma te denken? of maakt dat het alleen maar erger? alvast bedankt....groetjes!
Hihh toch de volgende keer de afwas dan maar met de hand doen hihih. Nee gewoon laten spoelen die machiene en daarna de afwas na spoelen. Ik had hem persoonlijk dan maar een keer zonder tablet aan gezet hihih. Maar ja ik heb geen afwasmachine ja soms vriendlief hihi.
hihihihihihihihihiihih - sorry, ik moet hier stiekem wel een beetje om lachen ... ik zie het helemaal voor me, een keukenvloer vol met bubbeltjes .... foamparty .... Persoonlijk zou ik zoveel mogelijk eruit scheppen, en dan idd iedere keer kort laten spoelen. Je zult nog wel een aantal keer een hoop schuim hebben vrees ik, als het ergens tussen zit, dan krijg het er niet zomaar uit. Ik zou zeker niet het schuim in laten zakken en 'm dan weer aanzetten, want dan heb je weer net zoveel schuim als de eerste keer Succes!
Ik moest hier echt heel erg om lachen! Denk dat je nog wel een tijdje schuim hebt, volgens mij blijft het wel lang doorgaan met schuimen namelijk.
wahahahha ja ik vond het ook wel een Mega domme actie van mezelf! haha helaas geen foto van gemaakt, en er is nu al best veel schuim weg heb hem nu al 2x op spoelen gezet ga zo eens kijken hoe het er nu uit ziet, en wie weet komt er nog een foto.. als er nu nog schuim over is haha maar ben bang dat er nog best wat zit hahaha
helpt een beetje zout strooien niet tegen het schuim? Wat ik hier weleens doe is gewoon een paar spraytjes dasty ontvetter in de machine ipv een blokje, wordt ook alles schoon. (doe ik met de roosters van het gasstel).
haha dat deed ik laatst ook eens.... had ook de hele keukenvloer onder het schuim..... de kids vonden het prachtig haha...
Ik heb het ook een keer gehad, vond het ook prachtig Ik had alles opgedweild en gewoon door laten draaien, loop ik daarna terug, lag het schuim écht overal.
hebben wij ook weleens gehad haha, je denkt dat t een goed idee is maar ohzo dom he Gewoon spoelen is dan idd de oplossing. Heb je t goed weggekregen?
hahaha grappig, net zoiets als een fles afwasmiddel leeggooien in een fontein. Krijg je ook zoiets leuks