hoi allemaal, na een lange tijd heeft mijn vriend mij ten huwelijk gevraagd!! Nu zijn we op zoek naar een leuke zaal of iets waar wij ons feest kunnen houden en eventueel ook kunnen eten.. liefst omgeving van arnhem kunnen jullie mij helpen? groetjes
Gefeliciteerd! Een prachtige locatie is het wijnfort in Lent. En voor de foto's is het openlucht museum erg leuk. Volgens mij kun je daar ook trouwen. Veel geluk en plezier me de organisatie!
Vrienden van ons zijn vorig jaar op landgoed Rhederoord getrouwd. Geweldig mooie locatie in de Steeg.
Het trouwen zelf hebben we gewoon hier op gemeenteuis.. Maar zoek een lokatie waar ik met gasten kan eten en feesten..
Wij gaan in Hemmen trouwen !! zoooo mooi !! Villa sonsbeek is ook prachtig! Maar wij zijn helemaal verliefd op Hemmen!
Ja Hemmen is echt fantastiscg! Dat mis ik best wel, hoe vaak wij daar hebben gewandeld. Trouwfoto's zijn er ook gemaakt. Maar goed, sorry voor de offtopic.
Iemand noemde het wijnfort in Lent, dat is erg mooi maar wel duur. En je moet wel van modern houden. Wij hebben het avondfeest in de hoeve in huissen gedaan. Hier hebben we met 30 man gegeten en met 75 man gefeest. Omdat de groep vrij klein was hadden ze een stuk van de feestzaal afgesloten met een gordijn waardoor de sfeer toch knus en gezellig was. We vonden echt alles super bij de hoeve. Aardig personeel, prachtige leuke zaaltjes, heerlijk eten. Ze hebben onze avond echt super gemaakt. Zou het iedereen aanraden! Herberg de hoeve - Welkom bij Herberg de Hoeve in Huissen gemeente Lingewaard kunt u terecht voor zalenverhuur voor het houden van recepties, diners, partijen en ook trouwerijen in stijl in Gelderland
Misschien heb je wat aan Trouwen in de regio - alles over trouwen huwelijk bruid bruidegom trouwdag bruiloft
Wat zoek je precies? Wij zijn getrouwd in het gemeentehuis in Rozendaal. Is een erg mooi en knus gemeentehuis. Persoonlijk vind ik deze leuker als Arnhem. Toen foto's gemaakt bij Kasteel Rozendaal. 's avonds hebben we gegeten en gefeest bij Grand café Rutgers in lathum. Grand Café Rutgers - Home Wij hadden niet zo'n hele grote groep. Overdag en met het eten zo'n 25 personen en 's avonds waren het er totaal 80/90. Wat wij heel leuk vonden aan deze lokatie is dat mensen ook aan tafels konden zitten en elkaar goed konden verstaan ondanks dat wij een 5 koppige live-band hadden. En je kan er heerlijk buiten zitten! Ik zou, als ik jullie was zowiezo een aantal lokaties gaan bekijken en dan een keuze maken. Succes met de zoektocht!
Het is maar net wat je wil natuurlijk. Wil je een exclusieve locatie of wil je ook delen met andere bruidsparen, dat zie je namelijk veel op een landgoed. Wil je de hele dag op één locatie zijn (wat heel veel rust geeft en ontspanning). Wat is de maximale afstand die je wil reizen op zo'n dag? Hoe moet je dag eruit zien. Enfin, de locatie is wel afhankelijk van al je wensen (ben zelf weddingplanner geweest). Kijk eens op Trouwlocatie Kasteel Landgoed Huis de Voorst - Eefde - Gelderland een absolute topper. Exclusief, sfeervol, kwaliteit tot in de puntjes. Met een prachtig hotel waar je evt. kunt overnachten.
hemmen is ook heel erg mooi inderdaad. verder ja je hebt zoveel in elst en driel heb je ook leuke locatie's kasteel rozendaal kon je ook je feest geven maar ik weet niet of dat nu nog kan. maarja ik weet jullie buget niet