Kan ik zwanger zijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door L1991, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L1991

L1991 Nieuw lid

8 mei 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had even een vraagje..
    ik heb nu al 5 dagen dat ik iedere keer bij het afvegen roze afscheiding heb? Daarvoor was het witte slijm.. verder heb ik niet echt last van kwaaltjes.. Ik ben nu in mijn eerste week van de strip (pil).
    weten jullie hier meer over? wat kan dit zijn??

een maand geleden had ik een week forse bloeding. slikte al 8 maanden de pil door dus dat was waarschijnlijk gewoon een doorbraakbloeding.

Maar nu dit?? ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

2. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Ik zou zeggen doe een test als je twijfelt en slik de pil niet zo vaak meer door.

3. L1991

L1991 Nieuw lid

8 mei 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    excuus was ik vergeten er bij te zetten.. heb maandag ochtend een test gedaan maar toen stond er maar 1 streepje dus niet zwanger.
    En nee dat was ook niet mijn planning!

Maar vind dit toch wel heel raar heb dat nooit gehad..

4. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    ja als je zo lang doorslikt kan je je hele lichaam ontregelen lijkt mij? Zou de pil maar even laten liggen tot je in ieder geval een keer normaal ongesteld wordt en dan niet meer doorslikken, je lijf doet het er niet al te lekker op.

5. L1991

L1991 Nieuw lid

8 mei 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja daarom was die doorbraakbloeding denk ik ook.. ben echt 7 dagen fix ongesteld geweest. Dus nu weer met schone lei beginnen.

maar de roze afscheiding is vreemd.. begon met gelige slijm, nu naar al paar dagen roze. en het is toch al een tijdje later...

6. chila

chila Niet meer actief

Ik denk ook dat het gewoon komt doordat je de pil zo lang hebt doorgeslikt.
    Het lijkt me sowieso niet goed om de pil zoveel maanden door te slikken en wat hier boven mij werd gezegd zal je lichaam idd wel even ontregeld zijn.

7. Within

Within Niet meer actief

Doorslikken van de pil kan je jaren achter elkaar doen, je bootst een cyclus na dus dat kan geen kwaad. Zei mijn huisarts altijd!

Maar als je lichaam zo doet, zou ik wel even een stopweekje inlassen.

8. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Doorslikken kan echt prima! Idd wat within zegt: het bootst je cyclus na. Een vriend van me is apotheker en vertelde me dit idd ook. Sindsdien heb ik echt heel vaak doorgeslikt, die stomme ongesteldheid, gelukkig nu ook geen last van ;)

9. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    #9 Angelaa1988, 9 mei 2012
    Laatst bewerkt: 9 mei 2012
    Hoi Dames,

Ik wou eigenlijk ook even wat vragen.

mn vriendin had 2/3mei mijn ei dus nu ongeveer 6 dagen verder.
    Maar nu sinds gister heb ze dat het een beetje brand beneden en sinds vandaag jeukt t. nou las ik bij sommige websites enzo en hier ergens op het forum, dat het een infectie kan zijn, maar ook op een zwangerschap kan duiden, doordat de zuurgraagd verandert en dit dus daarom schommelt.

Weten jullie dat of herkennen jullie dat?

Het is namelijk ook vervelend, maar is dat ook een symptoom?

10. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    he dat wist ik niet!
    ik slikte hem altijd 3 maanden door en moest van mezelf toen een stopweek inlassen omdat ik dacht dat het slecht was

Deel Deze Pagina