Ahhh mag ik even....

Discussie in 'De lounge' gestart door happynienja, 20 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    6 en 7 juli trouwt m'n schoonzusje, heel leuk allemaal maar door de weeks en dan ook nog 's ochtends om acht uur en 7 juli 's avonds om half acht!
    Op zich niet zo'n probleem maar dat is in leiden en Woerden en wij wonen in julianadorp (den helder) dus willen we een hotel reserveren want ik heb geen zin in file of heel vroeg te moeten vertrekken met twee kids erbij van dan 1,5 en 3 maanden (nog niet eens).
    Dus op zoek naar een hotel, maar dat is echt onmogelijk lijkt wel met twee kids en zonder creditcard (die hebben we opgezegd om te besparen).

En daarbij zijn het echt k*t tijden van het trouwen..

We zijn nu genoodzaakt om op maandag naar leiden te rijden, in een hotel slapen (als die dus te vinden is) en dan dinsdags weer terug 's middags en dan woensdags 's middags (anders heb je file) naar Woerden waar alles om half acht begint (dus als het al bedtijd is voor Martijn).

We hebben tot nu toe geen oppas kunnen vinden want iedereen werkt gewoon die dagen en we hebben dus al overdag oppas nodig.

Ik zie door de bomen het bos even niet meer hoor...

En dan zegt m'n vent ook nog eens, dan ga ik woensdags toch alleen. Nou echt niet!

Die woensdagavond is trouwens ook met harde muziek enz dus zie het niet zitten om de kids dan mee te nemen.

Hebben jullie misschien ideeën?

Ik heb zoiets van dan maar niet alles meemaken,maar ja ik wil toch de beste oplossing vinden voor iedereen.

Sorry voor mn geklaag hoor maar is wel fijn om het even kwijt te zijn.

2. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    En dan zegt m'n vent ook nog eens, dan ga ik woensdags toch alleen. Nou echt niet!

Die woensdagavond is trouwens ook met harde muziek enz dus zie het niet zitten om de kids dan mee te nemen.

Dit snap ik even niet. Je wil niet dat je man alleen gaat, maar je wil ook niet in de herrie zitten met je kinderen. Dus waarom wil je dan persé gaan? :( Ik zou het wel weten hoor... ik zou ervoor kiezen om niet te gaan. Hangt misschien ook af van hoe flexibel je bent als moeder/vader, maar ik trok dit soort dingen echt nog niet toen mijn zoon 3 maanden oud was. Sterker nog, nu zou ik het nog steeds niet trekken :D Ik zou als de dood zijn dat hij de hele avond zou lopen jengelen, en dat ik zelf dan niks aan dat feest zou hebben. Dus dan maar lekker thuis blijven...

3. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Als je het zo bekijkt dan zou ik ook liever thuis blijven met de m'n kinderen maar het contact tussen mij en m'n schoonouders en schoonzusje loopt niet zo soepel en als m'n vent bij hun geweest is zonder mij hebben we eigenlijk altijd wel weer ruzie om dingen die gezegd zijn.
    Is verder een heel verhaal,zal ik jullie niet mee lastig vallen.

Maar wat ik in eerste instantie ermee bedoel is dat ik me niet steeds wil aanpassen aan de situatie en ik net zo goed naar dat feest wil.
    En ik vind dat m'n vriend zich ook maar eens moet aanpassen aan de situatie en dan ook niet moet gaan als ik niet ga.
    Hij heeft er moeite mee om zich erbij neer te leggen als we ergens niet heen kunnen vanwege de kinderen.

4. Writer

Writer Niet meer actief

om eerlijk te zijn vind dat je wel erg moelijk doet
    het is zijn zus , hoe kan je van hem verwachten dat hij maar niet heen moet , omdat je niet mee gaat:(
    dat hele gedoe van regelen ,oppas en dat soort dingen begrijp ik goed ,maar komop je kan echt niet van je vriend verwachten dat hij maar ook thuis moet blijven omdat je niet mee kan(bang dat ze dan over jou roddelen) vind ik geen goede reden hoor
    mij man zou niet met zo iets moeten aankomen als hij niet kan dat ik ook thuis moet blijven ,terwijl mij zusje haar trouw dag is

5. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Ik zou absoluut niet gaan, ik heb 2 kinderen van dezelfde leeftijd als die van jou dus ik begrijp je situatie wel.
    Maar dat is toch niet te doen!... ik zou ook bang zijn dat mijn kinderen zouden gaan jengelen en dat zouden ze hoogstwaarschijnlijk ook doen. Tis niet niks 2 dagen en dan verder van huis en die tijden.
    Wel jammer maar dat is nou eenmaal zo als je kinderen hebt dan gaat niet alles zo makkelijk meer.
    Als je toch graag wilt gaan, zou ik één moment kiezen waar je bij wilt zijn en misschien toch proberen iemand die kan oppassen.
    Persoonlijk zou ik er geen problemen mee hebben als mijn man alleen zou gaan, het gaat toch ook om zijn familie.
    En wat vind je man ervan? Hoe ziet hij het voor zich?

6. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Ik wil niet meteen in de verdediging schieten maar als het andersom was geweest was ik wel thuis gebleven als we geen oplossing hadden gevonden en het was mijn zusje geweest.

Maar buiten dat, naarmate ik aan het zoeken ben naar oplossingen en hotels enz komen er steeds meer dingen bij waardoor ik er alleen maar tegenop ga zien.
    Misschien nog een reden om niet te gaan maar ze wil graag dat we erbij zijn en om nou helemaal niet te gaan is ook weer zo..

Ben benieuwd wat m'n vriend er verder over te zeggen heeft want dat van geen hotel kunnen vinden weet ik net pas.
    Bij m'n schoonzusje logeren gaat trouwens ook niet want haar huisje is te klein(als ze dat al zou willen).

7. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    probeer het bastion hotel in oegsgeest.... of het van valk hotel.. ik kan me bijna niet voorstellen dat die beiden vol zitten...

gr Jose

8. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    zoek een centerparcs of landal huisje in de buurt
    en maak er een midweek van!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vind die van Moes wel een goede !

Zou er zelf niet aan moeten denken om met twee van zulke kleine kinderen in een hotel te moeten zitten, veel in de auto en dan op een bruiloft te zijn met harde muziek.

10. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Van der valk mag je maar 1 kind op je kamer,dus moet je twee 1persoons boeken en dan rijzen de kosten de pan uit.
    De andere hotels hetzelfde of moet je een credit card hebben, die hebben we net opgezegd om onszelf te beschermen tegen onnodige uitgaven.
    We hebben het dus niet breed om het zo te zeggen.

Een camping zat ik aan te denken maar of dat handig is met twee kids, 1 campingbedje en een Opel corsa..

Een stacaravan zou misschien kunnen maar passen daar twee campingbedjes in die we niet hebben..

Pfff ik heb er steeds minder zin in. Maar ben iemand die iedereen het naar de zin wil maken dus blijf nog even zoeken..

11. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Kan ook maar dat geld hebben we niet..

12. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik zou voor het feest 's avonds een oppas zoeken voor thuis en voor de bruiloft zelf kun je toch best een keertje heel vroeg in de auto zitten? kinderen zijn flexibeler dan je denkt en als je om 8 uur in Leiden moet zijn ben je de spits al een heel eind voor

13. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Je zou ook op 6 juli vroeg kunnen vertrekken met de kinderen en man voor de ochtend. Daarna naar huis en dan voor de volgende dag oppas zoeken voor de avond en nacht. Misschien je ouders? Dan kun je na het feest weer naar huis en de kinderen de volgende ochtend vroeg ophalen.

Hmm, snap je me nog?:)

Verder zou ik je man laten meedenken, want je wilt toch graag samen heen. Als dit echt niet lukt, zou ik je man alleen laten gaan. Hij kan toch niet de bruiloft van zijn zus missen...

14. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik zou dan helemaal niet gaan, moet wel leuk blijven he en ook voor de kids....

15. Lillith

Lillith Bekend lid

29 mrt 2010
    751
    0
    0
    Randstad
    Misschien is dit iets voor je:

Welkom bij het Marienpoel Hotel

Klein hotel, om de hoek bij station en centrum van Leiden. Je kunt er een 4-persoonskamer boeken.

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Booking.com: hotel De Doelen, Leiden, Netherlands - 51 Guest reviews. Book your hotel now!

Kijk.. hier een hotel in Leiden.. incl gratis 2 kinderbedjes voor op de kamer.. 2 nachten totaal 200 euro.. Kun je niks van zeggen..

Om via booking.com te kunnen reserveren moet je wel een creditcard hebben, maar je hoeft er niet mee te betalen..aangezien jullie die niet meer hebben zou ik rechtstreeks het hotel bellen.. de situatie uitleggen en zeggen dat je het voor deze prijs (mits je dat kunt natuurlijk) wel rechtstreeks bij hotel wil boeken..desnoods geld overmaken van te voren..

Als het niet lukt dan jammer.. kinderen zijn een goede reden om niet te gaan.. en zo te lezen heb je er al niet zo heel veel zin in.. als hubbie dan wel gaat.. lijkt me logisch.. blijf jij bij de kids en gaat hij naar de bruiloft.. zou er niet zo'n punt van maken..als ze dat niet weten te waarderen dan hebben ze pech..

17. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik snap best dat je vindt dat hij ook kan thuisblijven. Waarom zou hij wel gaan en jij nit, of andersom als het om de kinderen gaat. Maar ieder is dat anders in.

Voor het trouwen zou ik gewoon vroeg vertrekken idd. Het probleem is het feest. Probeer oppas te regelen, desnoods iemand vie marktplaats ofzo en ga gewoon niet zo laat naar huis.

18. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Dank jullie wel voor het meedenken maar we zijn alle opties van oppas al langs gegaan en niemand kan.

Hoe laat zou de spits beginnen? Het is 1,5 uur rijden en moeten om half acht verzamelen,dus moeten om zes uur vertrekken als we de file niet meerekenen.
    We rijden dan dus via Alkmaar en Haarlem.

En ik heb net wat hotels gebeld maar iedereen vraagt een credit card.
    Ik vind het echt raar want heb vaak genoeg een hotel geboekt zonder credit card.

19. Vind je dat echt? Ik zou toch echt de bruiloft van zusje niet missen omdat m'n man niet mee kan! Het is wel je zúsje hoor, en die trouwt, als het goed is, maar 1 keer!

Ik zou het mijn zusje ook niet echt in dank afnemen als ze niet naar mijn bruiloft zou komen omdat haar man niet mee kan :(

20. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp

Dat ligt denk ik ook aan hoe de band met je zusje is.

Het contact is bij ons pas net een beetje hersteld dus er spelen wel meer dingen mee bij ons.

Deel Deze Pagina