Ahhh mag ik even....

Discussie in 'De lounge' gestart door happynienja, 20 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    juist daarom zou het denk ik wel beter zijn als jullie er beiden kunnen zijn! juist omdat het contact herstellende is...
    nou ja hoop dat je een oplossing vind!
    en wat apart zeg dat je bij elk hotel met credit card moet betalen!?? echt raar....

is er echt geen oppas? buren ofzo!? of familie waar de kids kunnen logeren!?

Jammer dat je er zoveel stress van hebt meid! dat is nou net niet de bedoeling van zo mooie gebeurtenis....

2. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Ik baal er ook zo van dat het zo moet..
    En die credit card is vanwege het hoogseizoen dan willen ze het hotel vol hebben zitten,dus je hoeft er niet mee te betalen maar is een garantie dat je komt.
    M'n vriend is bijna thuis,ben benieuwd wat hij erover te zeggen heeft.

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nou dat kan ik me voorstellen zeg! dat je er enorm van baalt... en dan alle stress die dit allemaal oplevert!
    hoop dat jullie tot een oplossing komen hoor!
    succes!!!

4. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Even een ander vraagje, zouden jullie rekening houden met anderen als je je bruiloft gaat plannen?
    Want vind het ook een beetje krom van m'n schoonzusje dat ze het zo vroeg in de ochtend doet en laat in de avond als je weet dat we van ver komen,we zijn niet zomaar iemand,toch?

We zijn zelf bezig met onze bruiloft plannen, (hebben nog geen datum) maar we houden er wel rekening mee dat veel familie van ons van ver komen dus willen sowieso op zaterdag trouwen.

Of is het heel slecht om zo te denken?

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ja wij hebben wel rekening gehouden met mensen van ver. Wij trouwden pas om half 2 's middags en zorgden dat iedereen er rond half 11 was om te kunnen lunchen etc.... Dus vind het van de zotte dat ze om 8:00 trouwen. Wist niet eens dat dat kon trouwens. :( Raar tijdstip.....

Hoe dan ook: veel succes met een oplossing te vinden. Ik heb hem niet voor je helaas.

6. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Die tijden zijn omdat het dan het goedkoopste is.

Eigenlijk krom om je dan te bedenken dat wij liters benzine,hotel kosten, 3 vrije dagen en een hoop gedoe kwijt zijn..

Als we haar spreken gaan we het wel uitleggen hoe het zit en dat we waarschijnlijk niet overal bij kunnen zijn.

Het trouwen op de 6e is ook nog eens alleen voor ouders,broers,zussen en aanhang,zal wel opvallen als we er dan niet zijn.
    En de avond weet ik niet wie er bij zijn,maar hun familie/vrienden kring is niet zo groot dus zal mij benieuwen.

7. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland

Ja dat meen ik echt. En zeker in die situatie waar TS in zit mbt band/contact met schoonzus.
    Stel mijn schoonzus trouwt en het is allemaal wat lastiger qua tijden en/of oppas en vriendlief zegt van nou dan blijf jij maar thuis en dan ga ik wel... nou echt niet he....in zo'n situatie is het het of samen wel of samen niet

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik weet niet waar je souders wonen,maar is het geen optie om daar te logeren ? Scheelt je een hoop kosten qua hotel ect

9. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Moet je eerlijk zeggen dat het mij een beetje in de oren klinkt alsof je gewoon niet wilt gaan. Je wilt niet dat je vriend wel gaat. En het lijkt alsof je van ons alleen bevestiging wilt dat je gelijk hebt.

Ik vind het niet meer dat normaal dat je vriend naar de bruiloft van zijn zus gaat. Of jij nou mee kan of niet. Zou het niet in mijn hoofd halen om mijn vriend te vragen daar niet heen te gaan. En heb ook een hele slechte relatie met mijn sf. Maar zou mijn vriend toch echt de bruiloft van zijn zusje niet misgunnen.

10. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Trouwens, een creditcard hebben garandeerd toch niet dat je ook echt komt?

11. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    #31 luckybird, 20 mei 2010
    Laatst bewerkt: 20 mei 2010
    heb je geen jonge scholier in de straat die je mee kunt nemen naar hotel en die daar dan de avond oppast terwijl jullie redelijk in de buurt zijn? Het is tenslotte toch zomervakantie...Of is de feestlocatie toevallig een hotel met bij de balie een babyfoonservice (gebeurt in onze vriendenkring vaak)?

Misschien kan je het creditcardprobleem omzeilen door het bedrag vantevoren over te maken, dan hebben ze ook zekerheid.

Ander optie is misschien een trekkerhut op een camping regelen? Camping Stochemhoeve - Leiden, Cronesteyn - Tarieven Houd je wel het oppasprobleem...

12. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Of je vraagt aan iemand die wel een creditcard heeft of die voor jullie boekt.

13. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Je kunt vast wel van te voren geld overmaken bij een hotel ;) heb jij de garantie voor een kamer en zij de garantie dat je komt of dat anders de kamerprijs voldaan is.

Vind het trouwens maar raar, want bij elk hotel kun je een bepaalde aantal dagen van te voren annuleren of de datum veranderen, ook in het hoogseizoen ;)

14. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Het voelt nu of ik in de verdediging moet schieten,kennelijk komen geschreven woorden weer anders over dan bedoeld.

Oppas hebben we echt niet,of we zouden nu op zoek moeten gaan naar een nieuwe oppas terwijl we normaal gesproken wel een oppas hebben.
    En die credit card,ik zeg ook alleen maar wat hun mij vertellen.
    En ik wil er echt wel heen.
    Maar goed, ik heb geen zin in een hele discussie hier,laten we het gezellig houden.

Ik zoek verder naar oplossingen en dank jullie wel voor het meedenken verder.

15. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Zoals ik al zei: Je kunt vast wel een afspraak maken met een hotel dat je geld van te voren overmaakt ;) Ik kan me niet voorstellen dat dat bij geen enkele hotel kan.

Geen aanval, gewoon meegedacht...

16. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik zou niet eens gaan, veel te veel gedoe en gesleep met de kids.
    maar het is idd wel de zus van je broer, ik zou dan alleen de 1ste dag heen gaan, sterkte met zoeken van een hotel(huisje) is misschien een bed and breakfast huis iets??? vaak kindvriendelijk

17. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

jullie hoeven toch niet persee naar het feest, Als het echt niet gaat (of je strijkt even over je hart, en laat je man wel alleen gaan)

maarjah het belangrijkst lijkt me toch dat jullie er zijn met de plechtigheid.. dus die ochtend om 8 uur.. enja dat feest? zo heel belangrijk is dat toch ook niet lijkt me..

18. Tamale

Tamale Niet meer actief

TOen wij 2 jaar geleden een hotel moesten boeken.
    Hebben we het nummer van de creditcard van mijn moeder opgegeven.
    Ze doen er niks mee en is idd alleen voor garantie.
    Je kan daarna gewoon in het hotel betalen.
    Neem aan dat je wel iemand kent met een credit card?
    Anders vraag je je schoonzus ;)

Ik vind het zowiezo raar.
    Toen mijn zus ging trouwen, (120 km hier vandaan, dus dat valt nog mee ) heeft ze voor mijn ouders mijn broers en mij +aanhang een hotel geregeld.
    Zodat we erbij konden zijn zonder op extra kosten gejaagd te worden.

Ik snap wel dat je liever niet wil dat je vriend dan ook niet gaat.
    Wij hebben ook geen goede relatie met mn schoonfamilie, toen mijn schoonzus ging trouwen vorig jaar november. ( toen was mijn dochtertje net 3 weken oud )
    Zijn wij allebei niet gegaan. En ik had het ook echt niet leuk gevonden als mijn vriend wél was gegaan.
    Maarja, zij woont dan ook op curacao ;) en we moesten de reis van 1200 euro exl hotel kosten , eten enz dan ook zelf betalen.
    Dus de situatie was wel ietsss anders!

En als jij je kids bij iemand achter durft te laten, waarom niet?
    Ik denk dat het heel goed is om je kinderen af en toe is uit logeren te laten.

Succes met alles!

19. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Als je echt geen oppas en slaapplek hebt heb je denk ik geen andere keus dat je man alleen gaat.
    maar een huisje vind ik wel een goed idee, dat moet wel lukken toch?

wij trouwen 4 juni, op een vrijdag pas eind van de middag. dit is wel de reden waarom we voor dat tijdstip hebben gekozen. zodat het voor de gasten makkelijk is..

20. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Het punt van de oppas is dat het dan al overdag is, anders zitten we in de file en onze oppassers werken gewoon.
    En die avond is niet alleen de receptie/feestje maar ook het trouwen in de kerk.
    Ik denk dat we dan alleen daar heen gaan en dan niet naar receptie,zoiets.

Ik zit te denken om m'n schoonouders te vragen om de credit card te gebruiken,die hebben hem wel.

Gelukkig zouden jullie ook rekening houden of hebben jullie gehouden met jullie gasten op jullie bruiloft,ik ben dus niet gek om dat te denken.

En een huisje huren is ook een goed idee.

M'n vriend denkt er gelukkig hetzelfde over als ik, hij zei gister zelf dat hij het raar vond dat ze zo vroeg en laat trouwen.
    En als we niet overal heen kunnen vind hij dat wel jammer maar hij wil mij er wel bij hebben.

Deel Deze Pagina