Ahhh mag ik even....

Discussion in 'De lounge' started by happynienja, May 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Dat weet ik ook wel zeker maar dan vraag ik me af waarom ze er dan zo moeilijk over doet dat haar man dan eventueel alleen zou gaan ;)

2. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Omdat haar schoonzus een draak is en zij bang is dat zij dus erg blij is dat ze niet mee is en wellicht slecht over haar gepraat wordt. En omdat zij altijd de klos is met thuisblijven enz enz

3. chantal1984

Tja ik zou daar persoonlijk niet wakker van liggen maar goed .. Als je zo'n hekel aan je schoonzus hebt zou ik het niet eens erg vinden om niet te gaan, zou lekker genieten van mijn avondje met de kids alleen, laat ze maar lekker lullen daaro :p

4. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    of nog beter de kinderen met hem meegeven hahha en nog meer genieten alleen. Is hij ook vroeg thuis ;)

5. chantal1984

Hahaha idd nog beter :D .. En dan zelf lekker gaan stappen met je vriendinnen ;)

6. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    Shit een heel verhaal getypt, 1 knop verkeerd en weg! Grrr dat is het irritante van internet op je mobiel....

Maar goed, ik heb ook niet zo'n zin meer om te gaan door alles wat erbij komt kijken maar als ik niet ga en m'n vriend wel is het straks weer ruzie tussen mij z'n zusje en z'n ouders.

Een huisje met z'n ouders gaat niet lukken want die hebben al een hotel geboekt en ze zouden het niet eens willen. En daarbij zou ik het helemaal niet zien zitten.

En ik heb zeker wat aan jullie ideeën,en ze ook gebruikt dus het is niet allemaal negatief.

Het is hun dag en hun bepalen hoe ze het doen maar wij zouden het anders doen.
    Hun trekken hu eigen plan en dat doen wij ook.
    Ze mogen uberhaupt blij zijn dat we komen.

En ik vind ook het zijn ook mijn vriends kinderen en zijn zusje dus hij mag er ook moeite voor doen maar als ik het aan hem over laat gebeurt en niks en bedenkt zich pas te laat dat er wat geregeld moet worden.
    Dat is ook met een oppas vinden,ik moet de oppas regelen want ik weet dat soort dingen het beste.
    Hij is er ook een die oppast op z'n eigen kinderen, maar goed ik ga onze relatie niet op het forum zetten, en we hebben de laatste tijd al genoeg stress tussen ons.
    Dus vandaar dat ik het regel en uitzoek omdat ik nu niet nog een strijd aan wil gaan.

7. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    of een hotelletje boeken :D

Oke klaar weer ontopic :p;)

8. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    Dat kan ook :) goed idee! Laat hem het maar even uitzoeken haha.

9. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik snap het ook wel hoor. Zo is het allemaal niet leuk meer. En desnoods ga je alleen naar het trouwen enzo en niet het feest.

10. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    Zoals het er nu uitziet gaan we inderdaad alleen naar het trouwen en als het in de kerk niet gaat omdat de kids moe zijn of wat danook rijden we lekker naar huis.

11. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Weet je wat je moet doen? Bel je schoonzus op en vraag aan haar hoe je het het beste kunt regelen en waar je tegen aan loop qua problemen. Dan leg je de bal bij haar en is het ook makkelijker om te besluiten (met je SZ samen) om bijvoorbeeld niet naar het feest te gaan. Of dat zij de helft betaald:p

12. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    Ik ga haar er ook over bellen, maar kan haar nu niet bereiken ze zit in zweden bij haar vriend die daar stage loopt.

13. Ik vind het een beetje raar, sorry. Je wilt een oplossing vinden, maar alles wat hier genoemd wordt wijs je af, en nu moet je schoonzus het maar oplossen. Als het om mijn bruiloft zou gaan, MIJN speciale dag die ik op MIJN manier vier, zou ik me toch echt niet druk gaan maken om de vrouw van m'n broer die m'n broer niet in z'n eentje naar het feest wil laten gaan, omdat zij 'altijd al op de kinderen let' :(

Wat vindt je man er zelf eigenlijk van? Zou hij wel in z'n eentje naar het feest willen?

Je kunt je schoonzus zeggen dat jullie samen naar het trouwen komen en je man alleen naar het feest, omdat dat niet handig is met jullie kindjes erbij. Als zij daar geen begrip voor op kan brengen is dat toch haar probleem?

14. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    Dan heb je niet goed gelezen wat ik geschreven heb.
    Want ik heb zeker wat aan de reacties gehad en mee gedaan en m'n schoonzusje hoeft het helemaal niet voor ons op te lossen dat heb ik nooit gezegd.

M'n vriend vind het jammer dat we niet overal heen kunnen gaan maar wil wel dat we erbij zijn en anders niet.
    En zoals ik al eerder zei, we gaan naar het stadhuis en de kerk en dan naar huis als we geen oppas hebben.
    En het hotel probleem is ook opgelost want we gebruiken de credit card van m'n moeder, nu alleen nog die geldboom vinden ;)

hoop niet dat ik mezelf moet blijven herhalen..

Share This Page