Balen, maar helaas kan ik niet heel boos op hem worden. Ik heb me namelijk ook al een keer versproken. Sindsdien is het bij ons thuis verboden om de beoogde naam uit te spreken Troost je, je baby zal er niet minder mooi en interessant om worden.
Oh wat balen!Mijn mannetje had perongeluk ook de naam van ons meisje bij de buren gezegd toen we daar op kraamvisite waren.Hij was tegen hun baby'tje (zoontje) aan het praten en zei ineens 'ja,en dan kom je straks aan de deur voor ons PIEP...'ik dus meteen erover heen gelult,dus volgens mij hadden ze het niet door.Raymond schrok er zelf ook van dat hij het zei,maar praatte ook goed door en dan over 'ons meissie'.Zag er zo schattig uit,maar schrok ook wel.Tja,MANNEN!
Hier mochten de ouders en de schoonouders het geslacht best weten, Uiteraard zijn da enorme kletstante's en weet bijna heel de familie al wat het gaat worden. Mijn man heeft het ook al gezegd op zijn werk wat het gaat worden, ik lekker niet,...hihi. Mijn papa is wel enorm aan het vissen wat voor naam het zal worden, hij gooit er alle soorten namen uit... Helaas voor hem, we vinden ze echt niet mooi. Dus straks zal het wel verschieten worden vrees ik. Maar in elk geval mijn mama is erg lief en moet het niet persé weten. ze gaf me zelf de tip om als ik twijfelde over een naam aan mijn beste vrienden een paar namen op een lijstje te tonen met de namen die we willen uiteraard ertussen geschreven en dan kijken wat ze mooi vinden. Mss verwacht mijn mama dat ze ook zo'n lijstje krijgt Liefs van mij ***
Mijn man zei ook perongeluk de naam van ons meisje. Alleen mijn pa hoorde het. Mijn ma en broerjte wilde meteen weten welke naam ze zou krijgen. Mijn pa heeft 10 weken lang geheim kunnen houden aan zijn eigen vrouw mijn ma dus..... vond mijn ma niet leuk.....
Wij waren bij de pret echo..en daar werd alles op dvd opgenomen.. en zegt hij doodloop op het einde .. Onze mooie Giovanna-Ariana ''achternaam'' ! Ooooooooooooh wat was ik boos..nu moest ik dus steeds als ik het aan iemand liet zien hem op tijd uitzetten...
AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH wat erg! Had hij het niet 5 weken nog voor zich kunnen houden. Wat zul jij balen, hij mag wel goed z'n best doen om het goed te maken. Wij hadden idd ook een bijnaam, Jan-Julius en dat hielp erg goed, we wisten niet of Jan-Julius een meisje of een jongetje werd.
Wij hebben nog geen naam maar we noemen haar nu heel vaak 'shardella' voor de grap. Niet dat we haar zo gaan noemen. Er zijn echter wel mensen die denken dat we haar zo gaan noemen.
Hier spreken we ook van Lieke of Arnaud junior eens we weten wat het gaat worden zal dit blijven zo misspreken we ons niet. Wel jammer dat hij zich versproken heeft