Heb voor het wassen de vlek nog ingesprayed met ontvetter (helpt altijd goed bij poepvlekken) en vlekverwijderaar van ariel bij de waspoeder gedaan.... maar toch nog die vlekken, wie weet raad?
Ik heb pas ook rode kool vlekken gehad, in m'n dochters witte broek. Ingespoten met Shout, tijdje laten intrekken, uitspoelen, nog een keer herhaald en toen in de was. Niets meer van te zien! En anders kun je nog een vlekkentovenaar proberen (die kleine gele flesjes, drogist verkoopt ze) speciaal voor rood fruit.
okee, thanks voor de tip... balen dat ik dat niet in huis heb....morgen maar effe oppikken. Heb het nu nat weggezet.
dat zijn veel verschillende tips hihi. Vanish heb ik wel in huis maar vind dat de stof zo aantasten.....
voor tomaat en paprika helpt de zon goed. Gewoon het shirt nat maken en in de zon leggen te drogen. De zon breekt de rode kleurstof af. misschien dat het ook wel werkt met rode kool?
nou mag je dan ook gelijk een ticket boeken naar de bahama's weinig zon in nl sorry ff flauw idd die vlekkendevil werkt ook hier super
idd tomaten puree ging er hier met de zon uit...heeft 4 dagen buiten gehangen om zoveel mogelijk UV mee te krijgen..ook al scheen de zon niet echt heeft wel geholpen! Rode kool vlekken...helaas hier shirt weg gedaan hahaha, lukte me niet om het eruit te krijgen..... Ossegal niet, vanish niet...vlekken spulletjes heb ik niet geprobeerd die hier worden vermeld....
JAAAAAAA, het is eruit!!! Bij de supermarkt hadden ze geen vlekkenspul en geen ossengalzeep, en ik kon nergens anders langs. Het had dus al 24u in water met zout gestaan en toen heb ik het nog eens 2 uur in warm water met soda gezet. Toen uitgewassen met flinke schep vanish erbij en tadaaaaa.