Ik heb een inbreker betrapt bij de buren!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Mama1978, 11 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama1978

Mama1978 Actief lid

10 jun 2009
    348
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn hemel, heb ik gisteravond toch wat meegemaakt! Ik wist dat de buren niet thuis waren. En op een gegeven moment hoorde ik een keihard gestommel, iets van vier keer achter elkaar. Dus ik vond het erg vreemd en keek voor uit het raam of de auto er misschien toch stond. Maar nee, geen auto. Dus ik naar de achtertuin, sta ik ook in oog met een enge vent! Ik vroeg aan hem 'wat doe je daar?' waarop hij heel vreemd ging brabbelen.
    Toen zei ik 'volgens mij klopt hier iets niet, ik ga de politie bellen'. En ik ging snel naar binnen, want ik vond het doodeng, zeker in mijn toestand! En toen hoorde ik de poort keihard gaan. Dus mijn vriend gaan kijken en toen was hij dus weggerend.
    Mijn buurman gebeld en die kwam meteen thuis. En ja hoor: raam opengebroken! Gelukkig heb ik hem dus net op tijd betrapt, want hij is net niet binnengeweest. Maar het raam stond al wagenwijd open!

Ik stond echt helemaal te trillen! Ben daarna nog ondervraagd door de politie over wat ik gezien had, heel spannend allemaal! Pfff, wat een avond! Ik hoop dit nooit meer mee te maken hoor! Wat eng!

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Gatver wat eng!!!

Vind dat je goed gehandeld hebt joh!

(ik zou in het in m'n broek doen)

3. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Jeetje wat een verhaal! Lijkt me ook erg eng om oog in oog te staan met een inbreker pfff.
    Hoop dat je het een beetje van je af kan zetten.

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Gedver wat eng! Goed gehandeld elk geval..
    Lekker rustig aan doen vandaag meid..

5. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Wat eng zeg.
    Ik heb vroeger ook zo iets mee gemaakt maar toen was het bij mij zelf thuis. En waren hun binnen en ik niet :$. Iedereen was bij ons thuis weg en ik kwam eerder thuis. Ik dacht dat ik mijn broertje in de gang zag en wilde de deur open maken maar die zat op de knip. ik dacht dat het een geintje van mij broertje was. Maar die kwam in een keer ook thuis van voetbal die kon het dus niet zijn. Ik heb toe kei hard op de deur gebonkt en we zijn toen achterom gelopen daar gekomen (achter tuin lag aan het bos) was de achter deur open gebroken. Ouders gebeld en die weer kennisen gebeld om naar ons toe te komen.
    Zijn mijn broertje en ik ook nog met een mes boos het hele huis door gerend. :$
    /Mochten we nooit meer doen van de politie, ik was toen 12 geloof ik.

6. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Wow wat heftig zeg!! Maar wat heb jij onwijs goed gehandeld zeg! Complimenten! Hoop dat ik ook zo'n buurvrouw heb als het erop aankomt! :D

Hoop dat je het wat van je af kunt zetten, want het lijkt mij wel iets waar je nachtmerrie's aan overhoudt.

7. Mama1978

Mama1978 Actief lid

10 jun 2009
    348
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja, nou ik ben vooral bang dat hij wraak op ons wil ofzo omdat ik de politie heb gebeld... Dan ben ik zo bang voor mijn dochtertje en het kleintje in mijn buik...
    Mijn vriend is ook nog eens twee weken weg, twee weken thuis, dus ik ben vaak alleen... Ik ga voortaan altijd extra goed checken of alles dicht zit in ieder geval! Ze hebben het hier van de zomer geprobeerd trouwens, toen waren we op vakantie. Maar toen is het gelukkig mislukt, we zagen toen we thuis kwamen dat er een achterraam met een koevoet was bewerkt... Lekker buurtje hier!

8. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Oeh jakkes zeg!! En dan ook nog alleen... Kun je niet iemand uitnodigen voor een 'slaappartijtje' oid? Lijkt mij niet bepaald fijn om nu alleen te zijn met een kindje en dan ook nog zwanger..

9. Mama1978

Mama1978 Actief lid

10 jun 2009
    348
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nee ben nu gelukkig niet alleen hoor! Maar eind volgende week moet hij weer weg, dus dan ga ik het wel eng vinden! Maar ben zeker blij dat hij nu thuis is!

10. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Jakkie wat eng zeg!
    Gelukkig hoeft je vriend 'pas' over een week weg. Dan is de ergste spanning/angst ms. een beetje gezakt....

Fijne zwangerschap nog en succes met de laatste loodjes!

11. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Bah wat eng!! Kan me voorstellen, dat je nog lang na aan t trillen bent. Je hebt wel heel goed gehandeld en denk dat je buren je daar ook heel dankbaar voor zullen zijn!! Toppie!!

12. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

De buren zullen heel blij met je zijn. Dat je dat durfde zeg, een inbreker aanspreken. Ik zou dat zelf nooit doen denk ik. Voor hetzelfde geld heeft ie een mes of erger, een pistool. (misschien heb ik teveel fantasie).

Maar die man is nog niet opgepakt of al wel? Want als hij nog niet opgepakt is, zou ik niet erg prettig in mijn huis zitten denk ik, want hij weet dan waar je woont. (wil je niet bang maken hoor.)

Sterkte.

13. Mama1978

Mama1978 Actief lid

10 jun 2009
    348
    1
    0
    NULL
    NULL
    Tja, dat was ook de reden dat ik snel naar binnen ging, ik bedacht me ineens dat hij wel eens een pistool kon hebben! Je weet nooit wat een gek in de val doet natuurlijk! Misschien wel een beetje te ver gezocht, maar het was een foute vent natuurlijk, je weet nooit wat zo iemand op zak heeft. Maar het engste vond ik nog toen mijn vriend erachteraan ging. Die heeft hem niet eens meer gezien, zo snel was hij weg. Maar ja, ik denk eerlijk gezegd niet dat ze hem pakken hoor, volgens mij kunnen ze niet zoveel met dit soort zaken. Dus het zal altijd wel een beetje spannend blijven omdat hij weet waar ik woon. Maar je moet wel een hele grote bek hebben om dan weer terug te komen lijkt mij. Ik ga er maar niet vanuit dat hij hier langs komt... Hoop ik.

14. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Wel echt stoer van je!

En ik denk dat je buren nu wel een extra oogje in het zeil houden hoor! Als je vriend weg is!
    Dat heb je wel verdient!

Wat zeiden ze...toen ze hoorden dat je held van de dag was?!

15. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    jemig de pemig.... niet best?.. wel goed gehandeld trouwens errug stoer!! schrok je niet van je eigen heldhaftigheid?.. hihihi...

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Zo ik vind het wel heel stoer van jou hoor, dat je op dat gestommel bent afgegaan,:$ doodeng zoiets, ik had me vent erop af gestuurd.
    petje af hoor, gelukkig een inbraak voorkomen zo!!

17. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

:$:$ hoelaat was dat dan ? had zelf denk ik niet naar buiten gedurft als ik iets hoorde savonds laat .

18. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    wow dat had ik nooit gedurft!!! ik hoop voor je dat ie niet meer terug komt, hopelijk heb je hem zo laten schrikken dat ie het niet nog eens waagt. en om heel eerlijk te zijn moet ie wel heel dom zijn om nog eens te proberen terug te komen, aangezien jij, de buren, jouw familie en kennisen e.d. aan wie je het dan ook hebt verteld, PLUS de politie er nu van weten en extra waakzaam zijn. ik hoop zo voor je dat ik gelijk heb :)
    maar ik weet wel uit eigen ervaring dat je nu bij elk geluidje of beweginkje rechtop zit met je oren gespitst. (is ook niet altijd fijn)

19. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Brr, knap hoor van je! ik hoop dat ze hem vinden.
    vorig jaar heeft mijn man een (wij denken) inbreker betrapt. hij begon ook zo te brabbelen. Ik ben nog lange tijd heel bang geweest dat ie terug zou komen.

20. Mama1978

Mama1978 Actief lid

10 jun 2009
    348
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik voel me wel gevleid hoor door al jullie reacties dat ik zo dapper ben, haha!
    Raar eigenlijk, van te voren zou ik ook zeggen dat ik het niet zou durven, maar het was echt een opwelling. Ik was gewoon echt nieuwsgierig wat er aan de hand was, beetje sensatiezoeken, haha! Gelukkig ben ik niet meer bang geweest, maar ik kijk idd toch bij elk vreemd geluid uit het raam. Ach, gaat ook wel weer over denk ik. Maar bedankt voor al jullie leuke reacties! Doet me toch goed om te horen dat ik goed heb gehandeld.

Deel Deze Pagina