Ik heb gisteren is het inmiddels mijn voet heel hard gestoten tegen de deur, ik liep erheem em de kat prong hem open amar die kwam van boven ging nogal hard en lomp ik liep dus in volle vaart tegen de deur punt met mijn voet. In eerst instantie veen flink staan jodelen en tekeer gaan tegen niemand eigenlijk. Vervolgens ging het aardig, maar nu ik kan niet slapen kan de deken er neit op verdragen voet is behoorlijk dik bij mjn 3 tenen naast mijn grote teen, zeg maar de aanhechting. Ik wordt er helemaal gek van en baal als een stekker, wat kan ik nu het beste doen en misschien nog tips om het makkelijker te maken nu dat ik hopelijk nog even kan slapen?
Koelen (bijvoorbeeld ijsblokjes in een doek gewikkeld), voet omhoog(eventueel op een kussentje) en als het echt te pijnlijk is een paracetamolletje om de scherpste randjes eraf te halen. Lukt het wel om een sok om de voet te doen? Zo ja, die voet in de sok op een kussentje leggen (buiten het dekbed) zodat de voet niet koud wordt. En als het echt te erg is, straks naar een huisartsenpost of aankijken en na het weekend naar de huisarts. Sterkte!
Koelen werkte niet voldoende en voet buitenboord lukte niet omdat ik dan op mijn buik moest wat niet lekker voelde, al met al een rotnacht. Hopelijk snel wat beter