De titel zegt het al, wie heeft hier ervaring mee? Ik heb vorige week er eentje geleend en vond het super maar ze zijn best duur.
Geweldig! Wil nooit anders meer! Ik gebruik de raamdoeken overal voor. Neem er alles nat mee af, doe het sanitair er mee en natuurlijk de ramen. 'k Heb een hele stapel van die doeken!
Ik heb alleen de raamdoeken. Wil niet anders meer! Zou er alles wel van willen maar het is idd niet goedkoop....helaas!
Heb inmiddels al behoorlijk wat van jemako en vind echt super werken. Heb inmiddels: Allesreiniger Sanitairreiniger Keukenhygiëner Vloersysteem Kalkreiniger Citroenzeep Ramendoeken En andere vezeldoeken Zit er over te denken zelf ook jemako-distribiteur te worden
Het is een duits merk, dat schoonmaakproducten maakt wat je helpt je huishouden snel maar goed te doen. Ze werken met speciale vezels die allemaal een andere werking hebben, daarbij zijn er producten die de werking van de vezels versterken
Ik heb de raamdoeken, echt super fijn! Ik heb ze gekregen.... Wij hebben veel glas in lood en het schoonmaken is met de doeken piece of cake
Ik heb de raamdoeken van mn schoonmams gekregen, die zijn wel ideaal. Verder hoef ik er niets van, is voor mij hetzelfde als HaRa, toch? Ze verzinnen alleen steeds een nieuwe naam
Hier ook de raamdoeken! Nu doe ik mijn ramen tenminste want normaal had ik altijd strepen, vlekken en druppels maar ik kon ook gewoon geen ramen lappen Nu dus piece of cake!
Ik ken iemand die het verkoopt. Dus als je wilt bestellen, stuur dan je mail adres maar,dan geef ik het aan haar door. Dan kan ze contact met je opnemen. Een slurpdoek is een doek, die ineens een beker ranja op kan nemen, en dan daarna niet lekt. Reuzehandig met kinderen. Enne... Ze geven ook party's, en maken dan iets van je huis schoon.
De raam doeken Geweldig. de droog doek heb ik er 3 van ben er zo blij mee. ik heb ook de dweil en ook de witte (droog doek )voor na het dweilen. nou als je die gebruikt na het dweilen op een grind vloer schrik je hoeveel rotzooi in die vloeren zit en wat er nog vanaf komt krijg je de bibbers van