Hey, onlangs hier een topic geopend. en heb dit weekend samen met mijn man echt even naar namen gekeken. Gelukkig hebben we aardig dezelfde smaak, maar de meisjesnaam die ik eigenlijk het mooist vond; Esra keurde hij meteen af...hmpf Toch hebben we nu een lijstje met 3 potentiële namen voor een meisje: - Jael - Silje - Amelie 3 heel verschillende namen, maar die wij alletwee in ieder geval heel erg mooi vinden. Dit zal wellicht in de tijd nog wel eens veranderen, maar dat wachten we af, we hakken nu nog geen knopen door.. maar dan... de jongensnaam, wat superlastig!! Wij hebben wel wat namen, maar dat zijn ze gewoon (net) niet, op ons lijstje staat nu bijvoorbeeld: - David - Nathan - Joël Manlief vindt Joël erg mooi, maar ik eigenlijk net niet... Hebben jullie ideeën. Aan het lijstje te zien zijn wij qua jongensnaam op zoek naar stoere namen. De namen hierboven zijn allemaal bijbelse namen, maar dit is geen must voor ons. Liever geen top20 naam ik ben benieuwd of jullie ons kunnen helpen
Jael vind ik een jongensnaam Silje LELIJK. weet niet of je er vandaan komt, maar ik denk aan een fries persoon hierbij. Zelfde als bijv. SILKE Amelie Absoluut de leukste! Van de jongensnamen vind ik JOEL het leukst
Jael is geen jongensnaam Jael staat samen met Rivka op nummer 1 bij mij. Dus die vind ik het mooist. Van de jongenaam vind ik David heel erg mooi
jael is idd een meisjesnaam, maar het klopt dat deze naam ook wel eens aan jongens wordt gegeven. Ik vind het zelf echt een meisjesnaam! Amelie is voor ons ook wel favoriet...omdat het zo'n lieve naam is, maar die jongensnaam... @minnimouse Dinand en Lionel zijn niet echt ons ding. Dinand eerder dan lionel. We willen wel een naam die echt lekker nederlands uitgesproken wordt. bedankt dames voor het reageren. Verder nog mensen met ideeën??