Ahhhhh!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Isade, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    Hallo allemaal,

Wat is het toch frustrerend om met die onzekerheid om te gaan. Me ruim 6 maanden geleden niet beseft dat het zo lang zou kunnen duren voordat er een kindje in mijn buik zou groeien. Mijn cyclus die 2 jaar zonder gebruik van de pil hartstikke regelmatig was, precies 28, schommelt na het pogen zwanger te worden tussen de 29 en 35 dagen... Sinds gister heb ik het gevoel zwanger te zijn, dit heb ik eens eerder gehad in het begin en toen hoogstwaarschijnlijk zwanger geweest, gevoel hield toen na 2 dagen op, vervolgens hevig ongesteld met veel bloedklonters. Sinds gisteren dus weer sterk het gevoel, eigenlijk meer de wetenschap dat ik zwanger ben. Toen er net minimaal bloed aan mn tampon zat verdween mn gevoel niet. Het internet maar weer opgegaan op zoek naar info over de innestelingsbloeding. Ik ben t zwanger worden ingestapt met een nuchtere blik en een bepaalde afstand, ik wilde me niet verliezen in het zwanger willen worden, me op niks anders kunnen richten. Hoewel er niet aan denken geen optie is heb ik me heel lang gerust gevoeld over het zwanger worden. Nu dan zwanger of niet, bah wat houdt je lichaam en je geest toch af en toe in het onzekere...

Pfff delen lucht op...

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Het is inderdaad een erg onzekere toestand,je wilt het graag en dan komt iedere keer de teleurstelling.Als je zeker wilt weten wanneer je eisprong is(is wel handig als je wat rommelige cyclus hebt),dan zou ik ovulatietesten gaan gebruiken.Dan is kans op zwangerschap toch groter.Succes ermee en hoop dat je snel een positieve test hebt!

3. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Welkom hier :) in ieder geval.
    Het is inderdaad een hele klus!!!

Let er wel op dat je beter geen tampon kunt gebruiken!!!

4. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    Hallo edge,
    Je maakt me nieuwsgierig, waarom geen tampon gebruiken? Ik heb me wel eens afgevraagd of het kwaad kon maar er nooit wat over opgezocht/gehoord... Ik ben nogal gevoelig voor blaasontsteking en bij gebruik van maandverband of inleg kruisjes heb ik bijna standaard dezelfde dag blaasontsteking...

Bedankt voor jullie reacties trouwens, lucht op om te delen met mensen die de onzekerheid kennen of zelf op dat moment ervaren...

Ps. Waarschijnlijk toch gewoon ongi geworden vandaag :( jammer dat de volgende oefenrondes waarschijnlijk pas in maart plaats gaan vinden (lang verhaal)

Isade

5. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Hoi hoi, weet even niet of het hetzelfde is. Maar ik weet dat je bij een miskraam beter geen tampons kunt gebruiken omdat je baarmoedermond vaak nog iets geopend is en er een grotere kans bestaat op een infectie.
    Ik wil je niet ongerust maken natuurlijk, maar misschien even dubbel checken of het bij jou ook geen kwaad kan?!

Wat vervelend dat je zo snel blaasontsteking hebt!!

6. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    Hoi Edge,

Ik heb sinds onze eerste pogingen nog geen positieve test gehad helaas, dus ook geen miskraam (2 vroege miskramen wel denk ik, maar geen bewijs in vorm van een test) De blaasontstekingen blijven sinds een half jaartje weg na een hoop gedokter in het alternatieve circuit terecht gekomen en een hele fijne bekkenbodem therapeut gehad. Maar goed, daarvoor wel al hoop ellende mee gemaakt... Ik ga voor een leven zonder blaasontstekingen!! Hoop dus ook dat ik nog even gebruik kan maken van mijn O.B.tjes, ik zal eens wat rondneuzen op internet wat voor gevolgen het kan hebben!
    Thanks voor de tip iig!!

Isade

7. Ik ben verliefd

Ik ben verliefd Fanatiek lid

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Welkom, suc6 met zwanger worden

Deel Deze Pagina