gevallen en niet precies weten wat de uittel datum is!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Maria0, 28 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    Hallo,

Ik heb een vraagje over de uitgerekende datum
    Ik heb een termijn echo gehad en daar was de uitgerekende datum
    7 maart op , met de 12 weken echo was die 14maart en toen hebben ze hem dus veranderd zonder dat k het wist dus van 7 maart naar 14maart,en met de 20 wkn echo kwamen ze weer op 7maart dus toen vroeg ik waneer ik uitgerekend was en ze zei 7 maart
    nu ben ik 2 dgn geleden gevallen in de badkamer , en op het ziekenhuis moesten ze de preciese datum weten dus ik zei 7maart
    en ik de computer stond 14 maart vindt het niet echt leuk dat ze hem telkens veranderen!
    wat kan ik hier nu aan doen?,moet ik nu gewoon 7 maart aanhouden of 14 maart?

Liefs Maria

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik had het ook ik had zelf uitgerekend dat het 20 feb was(kon haast niet anders i.v.m ovu testen en het voelen van me ei) bij de 11 weken echo was het 22 feb maar heb hem zelf maar op 20 feb gehouden toen ik bij de 15 weken naar de vk was ie volgens haar gewoon 20 feb. Ik vond het ook zo raar. Maar bij scheelde het maar 2 dagen bij jouw wel iets langer.
    Ik zou je VK daar even over bellen wat nu je uitgerekende datum is en zeggen dat je het nu zeker wilt weten

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dan moet je nog even de datum aan je vk vragen. Dat is de datum die je aan moet houden.

Deel Deze Pagina