Hallo Dames, Ging net na de wc en zag in de pot een stukje slijm of iets liggen 3cm lang ofzo? is dit nou de slijmprop? Heb weleens gelezen dat er bloed moet bij zitten of heb ik het nou verkeerd? alvast bedankt
ik heb een foto van mijn kloddertje slijm in de wc het was een klein beetje slijm met bloed adertjes er lichtjes doorheen in die nacht ben ik ook meteen bevallen het was niet zo groot als dat je op internet ziet
denk dat het je slijmprop was die verloor ik een week voor de bevalling!!! Bij mij was ie ook gewoon wit trouwens..
ja hij kan ook weer terug groeien zeg maar!!! Maar ik hoop voor je dat dit een goed teken is ik denk het haast wel hoor!!! Succes meid en zet m op!!!
dank je wel!! gister hebben mensen lopen wedden hahaha wanneer ik ga bevallen me man denkt volgende week me schoonzus ook.. me broertje denkt dat ik overtijd ga lopen nou ben benieuwd! Hoop na de weekend
Ik ben met de vorige zwangerschap geen slijmprop verloren (voor zover ik dat weet natuurlijk) Ben erg benieuwd hoe dat nu zal gaan... We zijn trouwens bijna even ver Celia Mocht het snel gaan beginnen bij jou wens ik je veel succes
Het kan best goed zijn dat je je slijmprop bent verloren. Helaas zegt dat niks over een naderende bevalling. Bij mijn eerste zwangerschap ben ik de slijmprop met 30 weken zwangerschap verloren. Ben uiteindelijk bevallen met 41+4 weken zwangerschap.
Hoi ja idd bijna even ver, Jij nog niks verloren? hahaha geintje we zien wel wanneer het mag komen.. Heb je wel al last vn indalings en voorweeen? groetjes
hoi meiden, ik ga dit topic maar even up-daten want ik heb hier ook even een vraag over. Hopelijk wordt er nog op gereageerd anders open ik even een eigen topic. Vandaag moest ik naar de toilet voor ontlasting. Deze is momenteel erg hard (sorry). Nu zag ik naast het hoopje een bruinig sliertje liggen. Leek wel een beetje op een kikkervisje. Volgens mij was het slijm (tenminste zo zag het eruit). Het was ongeveer 1,5 cm. Zou dit de slijmprop of een deel ervan kunnen zijn? Had er eigenlijk even een foto van moeten maken he of even met wc papier eruit moeten pakken.. dom dom dom. Nu is het weg! Wie kan me hier even mee helpen. Trouwens hoef hiervoor toch niet de gynaecoloog te bellen? Groetjes
ik denk dat het je slijmprop was inderdaad!! Nee hoor je hoeft niemand te bellen het kan ook nog wel even duren voordat de bevalling begint, ik weet niet of de ts inmiddels is bevallen? Ik verloor deze een week ongeveer voor mijn bevalling dus het is wel goed nieuws!!! Succes met je aankomende bevalling!!!!
Hoi, Ik kan je niet echt helpen maar het klinkt wel als je slijmprop.. Het kan ookwel je bent al een eindje op weg he? Hoop dat iemand anders je verder kan helpen.. groetjes
ben inderdaad al een eindje op weg en van mij mag ze komen Wachten duurt lang en we worden steeds ongeduldiger! Hopelijk zijn er nog meer mensen die hier wat over kunnen vertellen.
bij mijn was het een licht bruine sliert. dagen daarna verloor ik nog een deel! en dagen daarna slijm sliertjes doorzichtig van kleur een week na me slijmprop ben ik bevallen .met 37 +4 dagen
Nou ik ben benieuwd! Wie weet loopt het bij mij ook zo! Zou ik dan toch op 3 december bevallen?? Heb al vanaf het begin van de zwangerschap het gevoel dat het die datum gaat worden....
Oh nu wil ik al helemaal!! Ik ben namelijk 10 december uitgerekend! Hou het de komende dagen allemaal in de gaten!
Bij mijn eerste ben ik de slijmprop verloren met 37 weken. Uiteindelijk ben ik ingeleid bij 42+2 weken, dus bij mij heeft het in elk geval niet het begin van de bevalling aangekondigd... Hoop voor jou dat dat wel het geval is. Idd kan een slijmprop wel weer "aangroeien". Die komt gewoon weer terug als er nog geen kindje komt.... Succes anyway