ahhhhhh vlooien

Discussie in 'De lounge' gestart door naverona1986, 30 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naverona1986

naverona1986 Actief lid

4 jul 2016
    156
    0
    0
    even een vraagje aan jullie.

Ik heb al een poosje last van vlooien en echt alle mogelijke bestridjingsmiddelen al heb geprobeerd op mijn katten...elke dag stofzuigen en het meeste is idd dood..maar nog niet alles..nu let het dat ik dus geen omgevingsspray kan gebruiken aangezien i\k zwanger ben en drie kleine kids in huis heb en geen dagen ergens anders kan vertoeven.
    inmiddels hebben mijn katten allebei een vlooienband om die goed werkt want ze hebben geen vlooien meer zo ver ik kan zien.
    nu het huis nog...nu las ik iets over tea tree olie als allesreiniger gebruiken en alle kieren en naden mee inspuiten verdund..maar ook daar wordt weer voor gewaarschuwd dat je dat niet mag gebruiken tijdens zwangerschap..alleen kan ik niet echt vinden of dat dat nu op de huis is of ook qua huishoudmiddel

als iemand anders nog tips heeft graag!!!

oja en het kaarsje met bakje water werkt ook voor geen meter haha

2. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    bolfofleeygard gebruikt terwijl ik zwanger was van de oudste in overleg met de verloskundig.
    2 uur alles dicht laten verstikken en daarna luchten maar etenswaar even ergens anders zetten en de spullen die je gebruikt eerst schoon maken zoals de borden enzo.

Deel Deze Pagina