Auto vraag

Discussie in 'De lounge' gestart door weegschaal18, 25 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. weegschaal18

weegschaal18 Bekend lid

14 jan 2015
    630
    148
    43
    Binnenkort moet ik een nieuwe auto, nu vraag ik mij af als je bij de autoverzekering pech hulp hebt, heb je dan nog een lidmaatschap bij de anwb nodig?

2. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Dan moet je even naar de voorwaarden en dekking gaan kijken. Zoals waar je hulp krijgt en zo.

3. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Doorgaans niet, maar kijk de voorwaarden er even op na. Pechhulp van de verzekering houdt meestal in dat de auto wordt afgesleept naar de garage, er wordt geen poging ondernomen om het ding te plekke te repareren. Wat op zich prima Is, met de huidige electronica in auto's is langs de weg repareren vaak toch niet mogelijk, alleen lekke banden en platte accu's nog. En pechhulp van de verzekering komt meestal ook in je eigen woonplaats en de anwb niet.

4. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    De anwb heeft al meerdere keren mijn auto (met een hoop electronica) aan de praat gekregen. En komen ook in mijn woonplaats... misschien toch wat beter inlezen voor je "advies" geeft ;)

5. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Mijn ervaring Is anders, maar dat kan aan mijn auto liggen natuurlijk...
    En de anwb heeft inderdaad woonplaats service tegen bijbetaling, je hebt helemaal gelijk hoor.

6. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.032
    2.895
    113
    't Gezellige Brabant
    Wij hebben bij beide auto's pechhulp van het merk zelf er bij. Wat misschien wel belangrijk is, is om te kijken of dat ook in het buitenland geld. Bij ons namelijk de ene wel en de andere niet. ANWB hebben wij dus niet nodig. We gaan altijd met de juiste auto de grens over ;) Even je voorwaarden lezen dus...

7. Truusdemier

Truusdemier Niet meer actief

Je weet dat je tegenwoordig ook zat andere pechhulpaanbieders hebt he? Regelmatig voordeliger dan bij de anwb.
    Ik zit zelf bij aateam via mijn bosch-garage

8. Piep2016

Piep2016 Fanatiek lid

30 apr 2016
    1.408
    952
    113
    Hier met de ANWB ook niet zo'n geweldige ervaring, konden de auto niet aan de praat krijgen dus de auto zou naar de eigen garage gebracht worden, dit duurde dagen en toen we belde waar onze auto bleef wisten ze niet waar deze stond.

On topic, bij mijn verzekering zit inderdaad ook pechhulp maar dat is maar minimaal. Dit staat vermeld in je voorwaarden.

9. weegschaal18

weegschaal18 Bekend lid

14 jan 2015
    630
    148
    43
    Ik heb pechhulp bij de autoverzekering, net een nieuwe auto en de verzekering is best uitgebreid, anwb heb ik niet meer nodig dus opgezegd😊

Deel Deze Pagina