Ahhhhhhh neeeeee......

Discussie in 'De lounge' gestart door Eerised90, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Het is in gang gezet allemaal, beiden verzekeringen zijn ingelicht, hopelijk weet ik volgende week meer..
    Ben benieuwd hoe vriendlief reageert morgen!

2. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    uuhhmm misschien heel erg stomme vraag maar is de kleur van de vlek erg lelijk?

Ik heb ooit eens een vet vlek in mijn bank gehad, niets hielp.
    Ik heb toen de hele bank ingevet dus de vlek zo groot gemaakt dat je het niet meer ziet.

Als de kleur dus best nog meevalt dan kun je hem misschien helemaal inkleuren met haarverf.
    Klinkt stom maar zo heb je in elk geval geen "vlek"meer.

3. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahaha ik neem aan dat het een grapje is:p

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    En anders kun je altijd nog proberen je bank te verven.
    HG heeft daar speciale verf voor.

5. Nou ik ga niet kloten met haarverf op een leren bank haha.
    De bank is donkerrood en de verfvlek hartstikke bruin.

We kijken wat we van de verzekering krijgen, en daar willen we dan een professioneel bedrijf van laten komen.

6. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    misschien al een beetje laat ?? Maar je kan naar een kapper gaan en daar van die doekjes halen ( kopen ) voor verf van je hoofd te halen enzo. daar kan je dan voorzichtig over je bank heen gaan wrijven/deppen daarmee krijg je het als het goed is mee weg..

7. Ik weet niet hoor, maar als ervaringsdeskundige op dit gebied zal ik maar zeggen dat dit niet klopt. Er moet ergens een fout zijn gemaakt daar. De afschrijving van een bank die een half jaar oud is, is namelijk nihil. De kans is groot dat ze een reparatiebedrag hebben vergoed, dit kan geen dagwaarde zijn.

Een aansprakelijkheidsverzekeraar vergoedt niet standaard op dagwaarde, maar ook op oud voor nieuw, reparatiewaarde, restwaarde..

Je zegt trouwens 'de verzekering kwam erbij' bedoel je daarmee dat een expert erbij kwam of dat je een medewerker aan de lijn had? Want als het een expert was, dan moet je dus contact met de expert krijgen om over het schadebedrag te praten. De schadebehandelaar houdt namelijk vaak het vastgestelde bedrag van de expert aan.
    Tenzij het om een niet gedekt evenement gaat (polisvoorwaarden checken voor gedragingen van kinderen ;))

Ik zou adviseren om het op die manier te proberen.. Aangezien je veel meer vergoed zou kunnen krijgen. Oh en trouwens als je het niet van de verzekeraar vergoed krijgt, kan je het bedrag nog wel 'eisen' van die ouders. Ze blijven aansprakelijk voor gedragingen van hun kind.

8. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Mijn zus heeft ooit een tegel-vensterbank bij mijn ouders vernield. Ze kregen de hele vensterbank nieuw+de overige vensterbanken in de woonkamer vergoed (omdat dit niet meer bestond (was heel oud) en het dus niet meer bij de rest paste).

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meid
    bij de praxis heb je nu iets nieuws toevallig gister nog gezien,
    is verf voor bankstellen zo kun je ze altijd een andere kleur geven, en rood zat er ook tussen..

Deel Deze Pagina