binnenkort willlen mijn man en ik met de broers en aanhang een dagje uit. aan mij de eer om wat leuks te organiseren, het idee is er al maar nu nog een leuke locatie voor een schappelijke prijs. mijn plan is om naar een dinnershow te gaan, dat kan wezen met dans en muziek of bv een moordspel-diner o.i.d. heb al wat zitten googlen en er is zoveel keus dat ik jullie hulp maar ff inroep voor advies en ervaringen. dus dames, wie is er al eens naar zo'n show geweest en wat kunnen jullie mij aanraden? de prijs moet ook een beetje schappelijk zijn, heb b.v. even gekeken wat novomundo kost, maar dat gaat ons budget een beetje te boven (richtprijs is 50 à 60 euro p.p.) aangezien we allemaal in de driehoek zuid-holland, noord-holland, utrecht wonen zou het ook wel prettig zijn als het een beetje in deze buurt is. (limburg, friesland en groningen b.v. valt al af) wie o wie komt met wat leuks?
In amsterdam heb je van die theaterdiner's Ik weet dat je er 1tje hebt op de wallen. (met homo's) erg leuk. Je hebt ook een theaterboot geloof ik. Kan je niet helpen aan de adressen, maar dat moet met een beetje googlelen wel lukken toch? Verder heb je ook nog Pasta e Basta. Italiaans eten met live zanger(essen) Ook een bijzondere sfeer.