ahhhhhhhhh een muis!

Discussie in 'De lounge' gestart door Oek oek, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Muizen elimineren, een andere manier is er helaas niet. Ze blijven komen.
    Ik moet zeggen dat mijn katten hun werk gelukkig goed doen. Ze hebben er nog nooit een gevangen (wel van die nepmuisjes ;) )maar ik heb er nooit last van en mijn buren...die worden gek van de muizen :)

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik zou gezellig een kat kopen wel een wat jongere want een oude baklap gaat vaak niet meer achter een snelle muis aan !
    t is dat je niet in de buurt woont anders mocht je mijn mousebuster team wel lenen :)

L.sybje

3. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    :) thanx
    Nou, dat word dan dus een kat... (mn vriend zal jullie dankbaar zijn want die zeurt er al tijden om.. ;) )
    Of dus een panty... alleen weet ik niet waar ze vandaag komen.. dus waar ik een panty in moet proppen...

4. Nemo

Nemo Niet meer actief

Wij hadden ook een muis. Mijn man is toen aan het verven/lakken gegaan. Volgens mij is die muis toen weggestonken want we hebben hem (gelukkig) nooit weer gezien.
    Dus lekker verven in je verbouwing zou ik zeggen.

5. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Je moet ze echt bestrijden met gif om vallen zetten want voor je het weet zitten er tig!
    Ik heb het begin dit jaar op mijn zolder gehad en ik maar gif strooien en klemmen zetten maar die krengen beleven komen uiteindelijk kwamen ze dus bij de buren vandaan.We hebben toen met het hele rijtje gif gestrooid en klemmen gezet nu zijn ze weg en ik hoop voor altijd!

Deel Deze Pagina