Ik ben nog maar net zwanger en zit nu al in de stress over een mogelijke jongensnaam... Ik vind Tobias, Lucas en Olivier mooie namen, maar helaas zijn die allemaal al ingepikt door familie en vrienden . Maar even om aan te geven wat onze smaak is en het liefst dus namen met 2 of 3 lettergrepen. Jullie ideeën?
Julius Marcus Arthur Victor Alexander Maxime Mathias Matthijs Casper Caspar Florian Florent Friso Julien Oscar Floris Sebas Thibault Thijmen Merlijn Thomas Simon David Xavier Roman Nathan
Juriaan/jurian Arthur Rogier Rutger Jochem Mathijs Menno Jasper Floran Justus Oscar Victor Jelmer Michiel Samuel Guido Hugo
Justus Pepijn Sebas/Sebastiaan/Bastiaan Marijn Thijmen Fabian Jurriën Tristan Julian Christian Quinten Maxim Casper Jochem Floris Oscar Victor Arthur Julius Ik weet niet of ze al genoemd zijn, maar ik hoop dat je er wat aan hebt .
Kijk even bij mijn jongensnamentopic, want al jouw namen hebben ooit eens op mijn lijstje gestaan, dus misschien heb je nog wat aan de poll en de reacties met suggesties! http://www.zwangerschapspagina.nl/babynamen/283467-welke-jongensnaam-vind-leukst.html Succes!
Bedankt meiden voor het meedenken! Er staan leuke/mooie namen tussen. Maar of de naam er tussen zit weet ik nog niet, erg he?