Aaaaaaahh! Wil toch ook wel een kitten. Dat gaat niet maar als je al die ukkies ziet wil ik er wel meer. We hebben 2 katten uit het asiel gehaald toen ze al 1 waren. Geen broer en zus maar 2 die elkaar wel aardig vonden.zwart met wit klein dametje dat zich gedraagt als een hondje,en een rood met witte kater. Allebei heel lief en knuffelbaar
Zoo schattig die kittens♡♡♡ de linker hadden we hem net 1dag toen was hij 3 maanden en de rechter is pas geleden. . jammer dat ze zo snel groeien Die witte is trouwens al 6, en die moet eigenlijk niks hebben van andere katten maar tussen hun gaat het verassend heeeeeeel goed
Onze Jip. Al word hij door ons allemaal soms per ongeluk wel Muis genoemd naar onze vorige kater (vermist en aangereden teruggevonden). Ze lijken ook echt enorm op elkaar wat doen en laten betreft, alleen ipv zwart was Muis grijs.
Hier onze katers de 1e foto, toen hadden we Milo net En op de 2e foto is samen met Kimba een jaar later
Sinds gister is deze lieve schat bij ons komen wonen genaamd: Muis! De letter M staat op haar voorhoofdje zoals je kan zien op 1 van de fotos
Onze Nero. Een maand terug bij het kerkje achter ons huis achtergelaten toen hij net 2 maandjes oud was. Arme ding schreeuwde al een paar dagen de hele boel bij elkaar.
Het is dat ik denk dat ik onze Joey, inmiddels 3, er geen plezier mee zou doen, maar anders zou ik nog een kitten uit het asiel halen. De eerste is van hem als kitten, de tweede foto was ie 2.