Ahoy Rotterdam

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 9 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik ga 21 december naar Nick en Simon toe. Nu heb ik zitplekken helemaal achterin de zaal. Weet iemand hoe het zicht is vanaf die plek?

2. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Hangt er helemaal vanaf hoe het podium gebouwd wordt etc. Maar ik zou zeggen dat je meer duidelijkheid vd schermen zult zien..
    Op zich valt Ahoy nog mee kwa grootte vind ik.

Veel plezier iig!

3. Ellen291982

Dank je wel dat gaat sowieso zeker lukken. :D
    Ik ben weleens in Ahoy geweest voor een concert maar kan me er niet meer herinneren hoe groot het was. Valt dus wel mee.

4. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Bedoel je zitplaatsen boven op de ring helemaal achterin? of zitplaatsen in de zaal beneden op een gebouwde tribune achterin?
    Want dat eerste is echt bagger (dan kun je nog beter de dvd kopen :cool:), maar dat 2e is heel erg leuk!
    Dan maak je namelijk echt deel uit van het "staanplaatsenfeestje", maar heb je toch een stoel. Ik vind dat altijd super relaxed. Je kan meedansen wanneer je zin hebt, maar je kan ook even neerploffen als je daar zin in hebt.

5. Ellen291982

Ik weet het zo niet. Ik heb gekeken op de kaarten naar het vak. Er stond ook bij dat het anders kan zijn bij elk evenement.
    Ik weet dus dt het achterin is, dat is zeker.
    De sfeer zou er sowieso wel inzitten :)

6. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Voorin op de tribune is nog prima te doen, maar helemaal achterin (bovenaan) weet ik niet. Op zich vind ik de grootte, en dus de afstand, wel meevallen, maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Deel Deze Pagina