Voor 13:30 antwoorden AUB

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door samantha1985, 10 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

ik kom net terug van de verlos en me bloeddruk is 145 om 100 dus aan de hoge kant...
    nu moet ik dus na het ziekenhuis toe...
    en is mij vraag ken je om deze bloeddruk worden ingeleid???
    of op een andere manier dat ze de kleine halen want me bloeddruk vindt ik best wel hoog namelijk....

Graag voor half 2 antwoorden want om 2 uur moet ik in het ziekenhuis zijn....

2. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ik weet het niet meid maar ik wens je heel erg veel sterkte!!!!!

Knuffel!!!!

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Het hangt waarschijnlijk af van de verdere situatie. Hoe is je bloed, hoe is je hartslag. Hoe doet je kindje het?
    Alles bij elkaar dus waarschijnlijk.
    Er valt dus weinig van te zeggen denk ik.

Sterkte en succes in elk geval!

4. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik werd er niet voor ingeleid. wel onderzocht.. vinden ze eiwitten in de urine of reden tot diagnose zw-schap vergifting wordt je ingeleid.. anders veel ctg/en onderzoeken de komende tijd. je wordt goed in de gaten gehouden en sta nu onder de verantwoordelijkheid van de Gyn

5. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

uit al je andere topics kan ik uitmaken dat je niet meer kan wachten om je kindje te zien;)..
    ze zullen doen wat hun het beste lijkt... afwachten dus

6. megamom

megamom Actief lid

26 mei 2010
    360
    0
    0
    onderwijs
    Zuid-Holland
    Ik ben met 38 weken ingeleid. Had een bloeddruk van 160 over 120. Ik moest ook naar het ziekenhuis voor een CTG, urine,- en bloedonderzoek. Er was verder niets wat wees op zwangerschapsvergiftiging, maar werd toch ingeleid, omdat ze geen risico wilden nemen en ik ver genoeg was. Zou dus best kunnen dat ze gaan inleiden. Sterkte!

7. samantha1985

hartslag van de kleine gaat omhoog en omlaag dus onregelmatig volgens de verlos...
    Bloed jha heb ijzer te kort en dat blij ook zo dat komt na de zwangerschap pas weer omhoog....
    eiwitten in me urinie +1
    verders beweeg de kleine niet veel sins gister dan.... heb hem hooguit 3 keer gevoeld....
    vandaag pas 1 keer gevoelt toen de verlos het hartje ging luisteren trapte die ff om te zeggen van weg met dat ding haha...
    verders gaat met mij redelijk slaap slecht en heb enorm veel last van trillenden handen en benen durf amper te lopen...

aan de ene kant hoop ik dat ik weer na huis mag maar aan de andere kant hoop ik dat de kleine gehaald word zodat ik weer tot me zelf kan komen en rusten en ook van de kleine kan genieten....

dank je wel voor een snelle reactie...

8. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Ik denk dat ze vandaag eerst gaan kijken naar het hartje.. CTG, echo naar het vruchtwater en de uk ... En bloedprikken en urine controleren... Of nou ja dit is ze wat ze bij mij deden met 35 weken (zwangerschapsvergiftiging) ...

Je bent ook al 2 dagen overtijd ... Dus tja inleiden ligt heeeeel erg aan de arts ... Mij hebben ze doorlaten lopen tot 40+3 weken..

9. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Jeetje spannend hoor!!! TS laat je wat van je horen?!

10. samantha1985

Ik ben net thuis gekomen...
    Alles was goed me bloeddruk was opeens ook weer goed (zoals altijd)
    en de kleine maak het ook goed...

Aangezien ik nu al 5 keer na het ziekenhuis gestuurd ben door de verlos neemt het ziekenhuis nu de controles over...
    elke keer als ik nu een controle heb moet ik alle testen weer ondergaan dus worden lange controlles (maar dat vindt k niet erg)
    maandag moet ik terug komen in het ziekenhuis voor controle om kwart voor 9 smorgens
    als dan de kleine nog niet geboren is en alles is goed hoe het nu ook is gaan ze om de tafel zitten en word ik als goed is de zelfde dag of de volgende dag ingeleid:D:D:D

hopelijk komt de kleine eerder want toen ik nog ff snel om half 2 na de wc ging en wou me geslachtsdeel netjes afwegen zat me hand opeens helemaal onder slijm... Dus goed teken volgens de gyn...

Hopelijk komt de kleine voor maandag dat zal ik wel lekker vinden trouwens maar volgende week mag ook natuurlijk...

11. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ja dat zal je altijd zien, dat alles dan ineens weg is!! Nou succes verder!

12. samantha1985

jha das tot nu toe altijd nog overkomen....

13. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Meid, beter een keertje te vaak ter controle dan zo'n verlos die koste wat kost alles in de hand wil houden en je te laat maar de gyn stuurt.

Ik hoop dat het gauw doorzet voor je!

14. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    hoe zou je zelf zijn?
    heb ik nu al hehe

15. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Samantha!!!!

Nou, gelukkig is alles goed met jou en je kleine!
    Ik ga onwijs hard voor je duimen dat je bevalling snel op gang gaat komen... heel hard duimen!

Succes die laatste loodjes en geniet straks van alles meid!!!!!

Dikke knuffel,
    Claire

16. samantha1985

dank je wel....

ik denk dat ik zelf eerder ga bevallen voordat ik nog ingeleid word om eerlijk te zijn...
    Heb net me eerste wee gehad pfff dag dat ik door de grond ging nou nou...
    en verlies nog geen vruchtwater alleen maar dikke slijm bah....

17. 2g4e

2g4e Niet meer actief

O wat spannend meid!!! Nou succes hoor!!! Hoop dat je niet meer zo lang hoeft te wachten! Ik hou je in de gaten!!!

18. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    oooo spannend meid. Mijn bloeddruk voor de bevalling was ook erg hoog 170/113 in zou ingeleid worden de volgende dag toen braken snachts de vliezen toch nog vanzelf

suc6 meid

19. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    spannend!
    hoop dat je nu aan he puffen bent ;)

20. samantha1985

beter...

Ik heb er net weer 1 gehad maar ga nu nog ff lekker op de bank ontspannen en leuke dvdtje kijken met me mannetje...
    hopelijk breken snel me vliezen want die pijn pfff not funny....
    maar hou jullie op de hoogte

Deel Deze Pagina