Hoi allemaal, Onze zoon hebben we naar beide opa's vernoemd. Deze heten beide voluit Wilhelmus, daar hebben we Willem van gemaakt. Nu willen we onze tweede naar de oma's vernoemen, Antoinette en Elisabeth, hiervoor hadden we Annelies/Anne-Lise in gedachten. Alleen... Dit was voor een meisje, maar we krijgen nog een zoon, dus moeten we gaan puzzelen. Iemand een idee toevallig? Het moet een naam worden, en dan liefst beetje mannelijk...
Stelian? = de an- en t-klank uit Antoinette (en de letters e en i) = de eli-, s-, a-, en t- klank van Elisabeth
Wat duidelijker kan beter met twee namen... Elian Antonie Twan Elias Antonie Elias Eli Anton Silas Antoine (Of je zet er een koppelteken tussen, dan is het alsnog officieel 1 naam) (Zoals Elian-Antonie, Twan-Elias, etc.)
Klopt, maar omdat onze Zoon ook maar twee namen totaal heeft, willen we dat bij deze zoon ook. Alvast bedankt voor het meedenken. Elian vind ik erg mooi... Die ga ik voorleggen aan mijn vriend!
Anne-Lise heeft toch ook een koppelteken? Antoine-Elias zeg ik dus! Of Anton-Elias. Toine-Elias Elias-Ton Elias-Tony Wordt het 1e of 2 e naam?
Elian of Elias is erg mooi inderdaad. Andries Antoine Toine Twan Anno Anthos Anton Elwin Elia Elisander Elroy Ellard Elliot Misschien zijn sommige wat vergezocht, maar het is een kwestie van smaak.