Sinds gister weten we dat we een meisje krijgen. Superleuk natuurlijk maar ja de naam.... We waren (en zijn) in de volle overtuiging van de naam Madelief bij ons zoontje Mees (dezelfde voorletter stoort ons niet). Toch is de twijfel weer toegeslagen. Welke naam vinden jullie het leukste?
Madelief! Leuke naam en past het beste bij Mees. Klinkt leuk samen, Mees&Madelief.. Ja, ik ben overtuigd
Veerle en Yfke vind ik allebei heel leuk bij Mees passen, en ik vind het zowieso heel mooie namen. Mees en Madelief vind ik echt als jut en jul klinken.
Vind Veerle dezelfde trant... Madelief daarintegen is niet mijn smaak. Ben niet zo van de bloemen enzo.
Ik heb niet gestemd (gemeen he?), maar ik zou gaan voor Madelief of Veerle. Veerle stond in onze top 3, maar is niet helemaal eerlijk, want vriend vind Madelief niet leuk. Anders had 'ie wat mij betreft hoog gescoord. Ik vind Mees & Madelief geen jut en jul combi, maar goed, dat moeten jullie natuurlijk zelf bedenken.
Veerle ! Mooie naam en past goed bij Mees door de dubbele 'ee'. Ik zeg: doen . Madelief ook leuk, maar vind ik persoonlijk aan de lange kant.
Mees en Lana vind ik het mooiste bij elkaar passen. Beide kort, lief en stoer! Veerle en Yfke vind ik minder mooi. Madelief vind ik ook een heel leuke naam, als voor jullie dezelfde beginletter niet uit maakt, zou ik daar gewoon voor gaan. Ik vind het geen jut en jul gehalte hebben.
Mmm... ik ben de enige die op Yfke heeft gestemd. Ik vind het een mooie en originele naam én het mooiste passen bij Mees. Lana vind ik ook een mooie naam, maar ik denk dan altijd aan GTST. Daar heet toch ook een baby Lana?
Ik heb gekozen voor Veerle. Erg mooi. Madelief vind ik ook erg mooi. Lana blijf ik een hondennaam vinden...
Ik blijf bij Madelief. Veerle en Mees vind ik wat minder lopen, dan zou ik eerder voor Vera - hoewel Veerle dus wel m'n nr2 is in dit rijtje