Haai haai Ik ben zwanger van mijn 2e zoontje, Sam is nu bijna 11 maandjes... zitten dus dicht op elkaar. vind het ook leuk als de namen goed bij elkaar passen voor een meid weet ik wel 100 leuke namen maar vind het zoooo moeilijk, misschien ook omdat ik er zo mee bezig ben, dat ik geen leuke namen meer zie... Ik ben erg benieuwd wat jullie leuk vinden bij Sam..... alvast reuzzzzzzzzzzzzzzzzzzze benieuwd!! liefs van een zwangere moeder die hele nachten op namenjacht is hihi
Ik vind vele namen leuk bij Sam. Sam en Mees Sam en Luc Sam en Dex Sam en Nour Sam en Ties Sam en Tijn Sam en Teun Sam en Max Sam en Tom Sam en Tim Sam en Bas Sam en Lenn Sam en Finn Sam en Ben Sam en Rik Sam en Lex Sam en Roy Sam en Bob Sam en Daan Sam en Bo Sam en Levi Sam en Davy Sam en Dave Sam en Dean Sam en Jens Sam en Rens Sam en Jits Sam en Moos Ik weet niet precies waar je naar op zoek bent, maar misschien zit er wat voor je tussen?
ik ken diverse kindjes die sam heten. hun broertje heten: kai, joep, raf en guus misschien heb je er iets aan.
tenk joe tenk joe!! hoop leuke namen!!!! Joep vond ik zelf ook heel leuk... maar mn vriend zegt de hele tijd joepie de poepie hihihihi wel leuk om eens te lezen wat andere voor naam weten!! echt leuk
Hey muis, ik moest ff heel hard lachen, wij hebben joep ook op ons lijstje staan... zal em meteen schrappen hahaha sem en sam en joep en joep.. hmmm
whoeaaahahahaah fontana!!! hoe toevallig weer. ik dacht er nog aan, moet ik dit wel plaatsen want dalijk heb jij ook die namen.... maar moet je niet schrappen joh. gewoon doen wat jij graag wilt.. we wonen niet naast elkaar he maakt mij echt niet uit.. ik vind Joep echt leuk! maar we twijfelen zooooo erg..... voor een meid had ik al 10 leuke namen. tis zo lastig.. Milan vind ik ook erg leuk, maar Mike niet zo... naja ik krijg toch mn zin wel hihihihihi
hahhaaha wil je onze ( mijnnnnn) jongensnamen ff kijken, misschien zit er wat tussen. tycho milan ( ja ook) jens mats finn youp aiden lyam dani micha
Maar wel een leuke naam dus.. Misschien vind je vriend Joes dan leuker? Of Sam en Gijs, Sam en Ties, Sam en Teun...??