Kan heel goed hoor. Estelle, of Stella, vind ik ook een mooie naam. Zo een belangrijk figuur is E. Cruijff/Gullit niet, dat zij een reden is om de naam die zij toevallig heeft niet te gebruiken.
ik vind het wel mooi. snap alleen niet het gedoe van een naam erbij plakken omdat je t een mooie naam vind. je gebruikt m bijna nooit. en bij Aimee...er zullen veel mensen zijn die t verkeerd uit zullen spreken. zou ik me aan irriteren. je zegt namelijk Emmee. afgeleid van het franse woord "houden van". dus je zegt geen eimee zoals je eerder zei. staat misschien een beetje raar als je de naam van je kind zelf al verkeerd uitspreekt trouwens....
Wat betreft een 2e naam vind ik mooi voor de initialen. En ik ken geen kinderen die Aimee heetten waarvan de naam als Emmee uitgesproken word. Ik zit daar niet zo over in. Onze andere dochter heet J.olie dat is is pas irritant hoe iedereen het uitspreekt. als ik dat had geweten!! Heb dat niet met Aimee. En vaak als iedereen het 1 keer weet is het ook goed met de uitspraak.
Ik vind het wel mooi bij elkaar passen. Estelle is alleen helemaal niet mijn naam. Ik hoorde toevallig van de week iemand op het schoolplein haar dochter roepen en dacht, nee hè?! Voor mij is de regel, zou hij als eerste naam het niet zijn, dan ook niet als 2e. Maar als het jullie naam wel is, waarom niet?!
Ik vind het erg mooi klinken... maar Estelle zou ik niet doen, volgens mij kun je dan de opmerkingen over Badr Hari wel dromen.
Aimée vind ik een hele leuke naam, staat bij mij ook op het lijstje. Estelle vind ik persoonlijk niet zo leuk. Op de een of andere manier assosieer ik die naam met verwende meisjes (sorry), maar zo ziet iedereen dat natuurlijk anders.
Ik zou ook emmee zeggen, vind dat ook de mooiste uitspraak, staat ook erg leuk bij jolie (zjoolie toch??).
ik vind Aimee wel mooi, maar ik zou bang zijn dat het verkeerd uitgesproken wordt en zou er daarom zelf niet voor kiezen. En uit jouw verhaal blijkt dat ook aangezien jij verschillende [eimee`s] kent. Estelle vind ik er leuk bij passen.