Goedemorgen dames, Ik had hier een account toen ik zwanger was van mijn oudste zoontje, maar dat is inmiddels 7 jaar geleden en dat account is er niet meer, dus ik heb maar even een nieuwe aangemaakt Inmiddels ben ik 11 weken zwanger van de derde, maar ik heb al 7 weken pijnklachten links in de buik/flank. Na heel veel onderzoeken, bij de gyn, mdl-arts, osteopaat, zijn ze uiteindelijk bij een echo van de hele buik erachter gekomen dat ik een niersteen heb, een behoorlijk grote, nl 2 cm. Ik kreeg vrijwel meteen te horen dat ze daar tijdens de zwangerschap niets aan gaan doen. Mijn "voordeel" is dat hij te groot is om in mijn urineleider terecht te komen, dus hij blijft waarschijnlijk netjes in mijn nierbekken zitten. Het nadeel is dat je dan er theoretisch geen last van hebt, maar dat heb ik dus zeker wel. Elke dag. Ik zit in de ziektewet, en ik lig uren per dag op de bank. Het huishouden ligt vrijwel stil. Leuke dingen doen is er ook niet meer bij, althans niet als dat betekent dat ik lang moet staan of bewegen, want dan krijg ik veel last. Mijn man neemt gelukkig heel veel over maar hij werkt ook fulltime. De gedachte dat dit misschien de hele zwangerschap zo doorgaat maakt mij soms gek. Dit was geen geplande zwangerschap, dus ik moest al extra aan het idee wennen, en zo is genieten er ook nauwelijks bij. De uroloog gaat me nou elke 3 weken controleren, en als de pijn echt erger wordt kan ik nog een dubbel J katheter overwegen, maar daar heeft ze ook rontchenstraling voor nodig en dat is gewoon echt niet gewenst tijdens de zwangerschap. Ik denk dat ik dit gewoon even van me af wilde schrijven en het zou natuurlijk fijn zijn als er dames zijn die iets soortgelijks hebben meegemaakt of misschien wel tips hebben oid