Air up ervaring

Discussie in 'De lounge' gestart door miramare, 2 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepje77

    miepje77 Fanatiek lid

    25 mei 2008
    1.856
    427
    83
    Een keer in de week doe ik dat inderdaad uitgebreider of bij heel warm weer. Maar niet dagelijks hoor. Goed heet water en afwasmiddel doodt ook de bacteriën wel. In het verleden ook wel van die Camelback drinkbekers gehad. Deze gingen echt snel schimmelen. Bij airup heb ik dit nog niet gemerkt.
     
  2. spruitje80

    spruitje80 Fanatiek lid

    5 jul 2016
    4.416
    3.967
    113
    noord holland
    Waarschijnlijk zégt de rest er thuis een te hebben :roflmao:
     
    Koekie1 vindt dit leuk.
  3. Relax

    Relax Fanatiek lid

    26 sep 2009
    1.619
    1.809
    113
    Vrouw
    Mijn zoon van 12 wilde m ook. Zelfde reden: "iedereen heeft er één".
    Tot ik m zelf liet berekenen wat het zou kosten aan pods.
    "Dan neem ik wel gewoon mijn dopper mee"
     
  4. Catou

    Catou Fanatiek lid

    11 okt 2013
    3.484
    1.720
    113
    Niet voor je tanden!
     
    Novi vindt dit leuk.
  5. Catou

    Catou Fanatiek lid

    11 okt 2013
    3.484
    1.720
    113
    Zoon heeft er ook een, zelf gekocht.
    Maar inmiddels doet hij er weinig meer mee.
     
  6. Armina

    Armina Niet meer actief

    Hoe lang doe je met zo'n pod? Mijn dochter wil er ook één.
     
  7. Amberxx

    Amberxx Fanatiek lid

    6 nov 2013
    4.596
    4.634
    113
    Mijn kinderen hebben ze ook. En ik moet zeggen dat ze veel meer zijn gaan drinken. Ook is de ranja nu vervangen door water dus dat is wat mij betreft positief. Gewoon water drinken ze maar weinig (tenzij het thee of ranja etc was). Maar dit gaat echt prima.

    Nadeel is dat ze wat moeilijk sluiten. En als je dat niet precies doet ze lekken. Maar goed het is water dus geen probleem. Een lekkende beker melk of sap is wel vies.

    Je kunt ze alleen nog online bestellen maar in de toekomst waarschijnlijk wel in winkels.
     
  8. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Ik snap dat daar vitamines inzitten maar het gaat toch om de "smaak" die je krijgt van die geurpods. Het is niet dat je door die pods slechte dingen binnen krijgt, het blijft puur water. Heel gezond. Ja het is belachelijk hoe duur alles wordt en dan vooral alle gezonde producten. Bi-zar! :$
     
    Koekie1 vindt dit leuk.
  9. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.883
    7.660
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Maar het is toch juist voor mensen die niet zo houden van water drinken:roflmao:
     
  10. Felice

    Felice VIP lid

    22 apr 2009
    6.580
    7.399
    113
    Ja, dat zou je denken, hahaha :roflmao::roflmao::roflmao: maar die vlieger gaat hier niet op :D
     
  11. sannever

    sannever Fanatiek lid

    22 jan 2014
    1.717
    1.529
    113
    Vrouw
    Thuis
    Nav dit topic ben ik eens gaan kijken op hun website, ik was bijna om...tot ik hun fb site ging bekijken!Jemig, wat een klachten!Ik hou het voorlopig wel op gewoon water met een drupje siroop...
     
  12. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.616
    3.868
    113
    Mijn 10-jarige heeft het op zijn lijstje voor zijn verjaardag gezet, want heel veel kinderen in de klas hebben er 1....
    Ik hoor er wel goede dingen over, maar blijf het een belachelijk duur ding vinden.
    Ben er ook nog niet uit of hij er 1 krijgt of dat hij anders zelf mag kopen.
     
  13. Sophy

    Sophy VIP lid

    28 aug 2011
    5.780
    2.691
    113
    Noord-Holland
    Mijn dochter is 8 en kwam er ook om. Ja een heleboel kinderen hebben dat. Wie dan? 3 kinderen dus. En het is heel lekker mam. Ok schat we gaan kijken. Toen kwam ik achter die 40 euro voor 1 fles en dan moet je nog die pods kopen. Ik dacht het niet dus. Ze krijgt gewoon een dopper met water mee, goed genoeg.
     
    Ayla7000 vindt dit leuk.
  14. Rooibosje

    Rooibosje Bekend lid

    16 jun 2010
    523
    66
    28
    Mijn jongens doen ruim 3 weken met 1 pod nu. En nog smaakt het podium nog. Ze kunnen bij nog wel week mee. Dan vind ik zelf de prijs mee vallen.
     
  15. Butchke

    Butchke Niet meer actief

    Dit!
    Beide dochters hebben er een en drinken veel meer water. Wij hebben destijds €23,00 betaald voor de flessen incl. 1 pod. Favoriet hier is koffie en watermeloen.
    Overigens nog nooit een lekkende fles gehad. Goed sluiten/aandrukken van de rubber ring is wel belangrijk.
     
    Rooibosje en Athina vinden dit leuk.
  16. miramare

    miramare Bekend lid

    1 mrt 2013
    737
    143
    43
    Wij zijn inmiddels op! Samen op de site de starterskit gekocht met een proefpakket pods.
    Ik ben benieuwd! fkes heeft hij van zijn geld betaald. Pods krijgt hij van mij. Normaal drinkt hij altijd Taksi ( zonder toegevoegde suiker) en Slimpie. Dat hoef ik dan niet meer te kopen.
     
  17. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.990
    1.808
    113
    Provincie Groningen
    Onze dochter heeft hem ook op haar verjaardags verlanglijstje staan.
    Ik vind het bizar duur voor een fles en dan nog elke keer de pods erbij.
    Wij hebben een waterontharder, het water bij ons uit de kraan vind ze ook lekker.
    Dus tja, dan is het alleen om met de hype mee te gaan. Ik sla over...
     
  18. Tijger4

    Tijger4 Actief lid

    15 sep 2020
    175
    71
    28
    Vrouw
    Er zit een onluchtingssleuf in de rubber dop en daarom lekt de fles als hij niet rechtop is. Wij hebben hierover contact gehad met air up.

    Mijn zoon heeft er 1 en is er heel blij mee en gebruikt hem veel! Wij bestellen eens in het jaar voor 30 euro en daar betaald hij zelf een deel aan mee ( zoon is 13 )
     
  19. Ringeling

    Ringeling Bekend lid

    2 mrt 2012
    864
    111
    43
    Vrouw
    Hier ook een zoon van 10 met deze hartewens :roflmao:
    Ik zei nog gedachteloos: ‘ja prima schat, gezond is altijd goed heur’
    Tot ik ging kijken wat het nu echt was en kost. En dan zijn er nog een broer en zus, die er dan ook wel een willen. Ja joejoe o_O

    Ze mogen er dus voor sparen, van het geld wat ik ze elke maand geef. :o::p

    Enige voordeel is dan wel, dat ze het nu zelf ook belachelijk duur vinden hè.:D
     
    NiVa0230 vindt dit leuk.
  20. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.692
    9.660
    113
    Inderdaad. Fruit is zuur. En dat is niet erg als je je portie fruit achter elkaar opeet, maar wel als dat zuur in het water trekt waarvan je voortdurend slokjes neemt. Dan krijgen je tanden elke keer een stoot zuur te verwerken.
     
    MrsDiablo en Catou vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina