Je hebt ook van die sprays net als een deobus en haarlak bus. Die hoef je echt alleen op te spuiten. Het is transparant dus geen wit spul wat uitgesmeerd moet worden. @Liekje81 gebruikt het!
Die heb ik ook gehad, maar ik smeerde het toch altijd uit, had anders niet het vertrouwen dat het echt overal goed zat…
Wij gebruiken altijd La Roche Possay en deze heeft ook een spray. Normaal gesproken verbrand ik niet bij dit merk. Na gebruik van deze spray wel. voor mij geen spray meer. Ik denk dat ik te weinig opsprayde of dat het inderdaad alsnog uitgesmeerd hoort te worden.
Amber solaire clean protect. Doorzichtige spray, moet nog wel uitgesmeerd worden maar plakt niet en geeft niet af
Had die van Ambre solaire, vond hem wel duur, want het ging er snel doorheen. Nu die van de Lidl, de transparante, niet die kidsversie, hij plakt iets meer dan die eerste, maar niet storend. Meer om tussendoor even snel bij te smeren, verder gebruik ik vooral flessen met crème.
https://www.kruidvat.nl/garnier-ambre-solaire-uv-water-spf30-mist/p/4689112?gbraid=0AAAAACnuMokamjQboI0AJnMWpEUHMkvu4&gclid=CjwKCAjwrNmWBhA4EiwAHbjEQPuUO6qfY6h0iJq6eWo6zeVpuFJ3iVl5TuR-ALIsTiJTcqXnwthKrhoCaIoQAvD_BwE Wij smeren deze niet uit en die werkt prima. Wel natuurlijk goed kijken of hij alle plaatsen dekt.
Ambre solaire maar alleen voor het gezicht van de kindjes tussendoor. De bussen gaan bizar snel leeg.