Hoi allemaal, Even klagen hoor. Dat kleintje is zooooooo welkom maar het duurt allemaal zooooooo lang, ik heb het echt HELEMAAL gehad met die hele zwangerschap! Voel me grieperig, ben doodmoe, misselijk, slaap slecht, loop heel moeizaam omdat het kleintje 2 zenuwen afdrukt in mijn rug... BAH! Ik tel echt de dagen af....over 2,5 week krijg ik een geplande KS maar dat lijkt nog eeuwen te duren....wie is het nog meer zo ZAT?
IK! Ben heel erg moe wil alleen maar slapen kan niet meer normaal lopen last van brandend maagzuur af en toe. misselijk.. En ik wil me strakke truitjes weer aandoen
Ik ben nog niet zover maar ik kan me wel indenken met al die kwaaltjes dat je het zat bent. Misschien raar maar 1 voordeel jij weet wanneer je je kleintje krijgt. En wanneer je je niet meer zo hoeft te voelen (misschien een klein positief puntje?)
Ooo ik ben er ook wel klaar mee. Ik he hier nog een kleine man rond rennen en het is daardoor toch wel zwaarder dan met de eerste zwangerschap. Toen liep ik nog vrolijk te waggelen met 42 weken...mijn god ik hoop niet dat deze ook tot week 42 blijft zitten! Morgen naar de vk en ik hoop dat ze zegt dat deze al goed aan het indalen is hahaha...niet dat dat wat wil zeggen maar goed. Dus ja meiden ik ben er ook wel klaar mee....alleen mijn huis nog niet btw...dus tja het moet echt nog even wachten.
Het gaat hier nu af en aan eigenlijk. Probeer heel positief te zijn en dat werkt wel (in de zin dat ik gedachten heb van: 'Over 5 weken ben ik sowieso moeder..Kindje heeft het nog hartstikke goed in mijn buik' etc). Waarom krijg je een keizersnede? Wel fijn te weten toch, dat je wel gewoon weet wanneer het voorbij is.
Ik krijg een KS vanwege operaties in het verleden, natuurlijk bevallen is te gevaarlijk voor baby en ook voor mij. En ja, de datum weten is heerlijk, maar de dagen aftellend...duurt het toch lang. Maar als ik niet beter zou weten en ik zou misschien nog 6 weken moeten dan werd ik pas echt gestoord denk ik
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Ik ben het pas echt zat! Ik ben nu bijna uitgerekend en in staat om de verloskundige te vragen me te strippen. NUL activiteit, geen gerommel alleen een beweeglijk kind! Ik ben het echt zo beu en wil die kleine zo graag vasthouden en zien! *zucht* Al zijn er meerdere topics als deze, het lucht altijd op Hopelijk tot snel met goed nieuws!
Ja misschien juist wel omdat je de datum weet! Dan kan je natuurlijk ook gaan aftellen Vandaar dat de tijd denk ik zo langzaam tikt. Nou ik probeer maar veel afleiding te zoeken, maar snap je wel
Ja, heerlijk he, beetje klagen met lotgenoten samen... elke dag een potje huilen lucht ook wel op moet ik zeggen maar soms kan ik de klok wel vooruit KIJKEN! Niet dat dat helpt