ladies, Wat zijn naast filmpjes kijken op ipad/telefoon of entertainment systeem, kleuren in een kleurboek en smartgames leuke kleine vermaak dingen aan boord van het vliegtuig? Leeftijd van mn jongens 3,5 en bijna 6. Vlucht ca. 10 uur. Ik dacht misschien nog een klein bakje lego ofzo, om nog iets te kunnen bouwen. Weet iemand nog andere spelletjes in kleine verpakkingen. Alle tips zijn welkom!
Kwartet/memory misschien? En inderdaad Lego of playmobil. Ik heb wel de vloer vh vliegtuig moeten afspeuren naar alle kleine onderdelen toen mijn zoon met playmobil speelde maar ach.
(Luister)boeken. Voor onze jongens hadden we toen niet meer mee dan jouw lijstje en ze hebben zich prima vermaakt (vlucht van 12uur). Terug hele vlucht geslapen, dat was ook erg fijn
Onze kinderen vinden 10 uur vliegen geen enkel probleem. Ze vermaken zich voornamelijk met de schermpjes in het vliegtuig. Ze kijken hierop een filmpje of doen er een spelletje op. Verder hebben wij altijd de tablet mee, een leuk tijdschrift en potloden en een doe boek. En natuurlijk een zak snoep die ze van tevoren zelf hebben mogen scheppen. Deze zomer hebben wij een vlucht van ruim 18 uren. Maak mij totaal geen zorgen of de kinderen zich wel gaan vermaken.
Ja idd snoep, koekje mee, op de tablet hadden wij Netflix downloads staan en koptelefoon mee zodat de achterbuurman niet gek werd van mascha en de beer Extra kleding setje als er nog wat eten of drinken om gaat. Wij hadden ook nog zo'n rietjes beker mee om dat wat te voorkomen. En geconcentreerde limonade, zo'n knijp flesje zodat we ranja konden maken.
Haha als ik mn kind een zak snoep zou geven wordt hij bloedirritant en kan niet meer stil zitten Met welke maatschappij vlieg je?
Mijn dochter kan zonder snoep al niet stilzitten. De vlucht van 1.45 naar Italie was al een uitdaging
Ik zou inderdaad niet te veel mee slepen. Een spelletje,wat te kleuren,lego oid en wat te snoepen. Onze zoon had zelfs genoeg aan het animatie systeem en 1 vakantie doe boek. Nog 2x eten in het vliegtuig, een rondje lopen de tijd vloog voorbij voor hem. Terug geslapen. Zoon heeft ook al vaak gevlogen dus nooit geen last mee gehad.
Haha dat herken ik. Hier was dat (op de terugweg) 1.45 minuten krijzen. We hebben nu een paar jaar niet gevlogen. Willen volgend jaar naar Amerika, dan is de jongste 7 en durf ik het wel weer aan. 18 uur laat ik liever helemaal voorbij gaan.
Krijsen was het gelukkig niet, maar enorm lopen leuren om dr bezig te houden, haha. De heel vakantie was niet zo'n succes helaas. Komende zomer naar Limburg, haha. Vliegen komt over een paar jaar wel weer. 18 uur zie ik sowieso nooit zitten.
Wat grappig dat jullie tegen 18 uur vliegen opzien! Onze kinderen zijn gewend op te vliegen en vermaken zich prima. Ze zijn nu 10 en 7, maar ook toen ze jonger waren vlogen we gewoon, no problem. We willen volgend jaar naar Australië, dat is zeker 24 uur vliegen
Nou dat dus inderdaad. En ik zie niet eens zozeer wat betreft de kinderen op tegen 18 uur vliegen, maar vind het zelf ook nog eens vreselijk vervelend. Vliegen zal nooit mijn hobby worden
We vliegen met klm, dus dat is wel fijn, dan kunnen mijn kinderen ook dingen aan de stewardessen vragen. Ik zie al goede tips, zo’n klein flesje siroop staat op mijn lijstje erbij. En luisterboeken is ook een goede. En een hoofdtelefoon, die zal ik ook even kopen. Dat is ook handig voor de netflix filmpjes! Ieder kind is idd anders, en ik ben heel benieuwd hoe onze jongens het gaan doen. Maar we dachten als we het niet proberen komen we nergens dus we gaan het meemaken.
Bij KLM krijgen ze ook een reispakketje met spelletjes en kleurdingetjes. Ik vind het eer heerlijke maatschappij voor kinderen. Ik zie stewardessen altijd erg hun best doen en kinderen betrekken ik de werkzaamheden als het rustig vliegweer is.
Nijntje tablet https://www.kruidvat.nl/nijntje-tablet/p/4090143 Daar zitten leuke leer dingen op en spelletjes. Ik moet alleen nog even kijken of 't geluid uit kan