We hebben airco in onze zwarte (dus erg hete) auto. Ik zet m wel aan, maar dan zo dat de lucht niet op Lynn is gericht. Het lijkt beter dan je een rotje te zweten in de auto. Nu hoorde ik dat airco ook niet goed is voor baby's. Waarom weet ik eigenlijk niet. Doen jullie ook wel gewoon de airco aan?
Ik heb de airco gewoon aan, maar ik kan wel de temperatuur in stellen, die staat meestal op 21 (dan wordt het niet zo heel koud).
Airco aan, luchtsnelheid laag, blowers achterin uit, blowers voorin klein beetje open, temperatuur 18 graden. Hydrofiele luier gedeeltelijk over autostoeltje, vanwege zon (maar houdt ook evt luchtstromen tegen).
Dank jullie voor de tips! Wij kunnen het ook instellen. Lynn heeft een maxicosi cabrio (met zo'n dakje) Ik hou gewoon lekker de airco aan!
hoihoi, ja hoor airco kan gewoon aan ,mijn man werkt met airco's het enige waar je op moet letten is dat je hem niet te koud zet. Maar maximaal 5 graden onder de buitentemperatuur dus buiten de auto 30 graden dan in de auto 25 graden instellen. De airco haalt de luchtvochtigheid weg , dus dat plakkerige is dan weg en dan voelt het een heel stuk beter. En als je bijna op de bestemming bent... zo drie tot 5 minuten van te voren de airco weer uit zetten zo dat de temperatuur weer wat kan oplopen dan krijg je geen "klap " van de warmte. Heerlijk he zodan in de auto groetjes Nian