Airco en Baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door moi1984, 4 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moi1984

moi1984 Actief lid

13 mei 2008
    170
    0
    16
    Hallo,

Iemand van jullie een idee hoe het zit met airco en baby's. De zomer komt er namelijk weer aan, en ook nu zitten er al warme dagen tussen waarbij het snikheet is in de auto. Tot nu toe hebben we de airco nog niet aan durven zetten (dochter is 15 wkn). Ook het raam kun je niet openzetten vanwege de tocht, m.a.g. dat het dus bloedje heet is :S
    Mijn vraag is dus, zetten jullie de airco aan/hoe doen jullie het?

2. Nijntje1978

Nijntje1978 Actief lid

19 mei 2008
    205
    0
    0
    Brabant
    Wij zetten de airco gewoon aan. Natuurlijk niet op standje 'ijskoud' maar wel zo dat het dragelijk is in de auto, anders smelt ze bijna weg. Maar onze dochter is al een stukje ouder.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Lijkt me gezonder dat de airco aan staat, dan dat ze helemaal wegdrijven van de hitte... en dan helemaal zeiknat van het zweet de frisse buitenlucht in moeten. Dat probleem hebben we hier dus, geen airco. Wij doen wel gewoon een raampje open hoor!
    En als ze echt helemaal weg heeft liggen zweten en 't is buiten nog wel wat frisjes, even wat over de MC heen als we haar naar binnen brengen.
    De airco gewoon niet TE koud zetten. Graadje of 20 is toch altijd wel goed? (Of iets warmer als je van de zomer in spaghettitopjes zit, :)).

4. Dushi

Dushi Niet meer actief

Wij willen juist een auto met climate control hebben, omdat we anders geen lange afstanden kunnen rijden. Onze kleine gilt het uit zodra ze het warm heeft.

5. Bij onze oudste hadden we ook climate control.
    En die heb ik gewoon vanaf het begin gebruikt.
    inderdaad op 20 graden
    als je ze er van het begin aan went , is er volgens mij geen probleem.

Deel Deze Pagina