Vera is sinds haar middagslaapje al hangerig en jammerig. Het was onduidelijk wat er dan was, want ik nam haar in het grote bed en het was feest. Banaantje ging er in als koek, drinken wilde ze uit mijn beker. Ik had bronwater. Uurtje verder zit ze even Dora te kijken. We moesten nog naar de bakker, dus wij op de fiets ernaartoe. Nog niets vreemds.... Bij de bakker wilde ze een stukje brood, dat lag op een schaaltje. Geen hap genomen en nog geen seconde erna... piepen, jammeren en ja hoor!! Twee keer overgeven. Zo zielig Heerst er iets?? Groetjes Danielle
Dana is ook best ziek geweest, donderdagavond begon het met zeurderig, hangerig gedrag en vrijdag morgen had ze koorts, tot zondagmorgen is ze echt ziek geweest met hoge koorts. Nu gaat het gelukkig weer.
hm.. zo maar even de temperatuur opnemen. Ze heeft wel een erg warm voorhoofd. Ik zie haar net ook enorm over haar tandvlees schuren met d'r speentje. Komt ook weer een tand/kies aan denk ik. Ze heeft alleen nog niet eerder overgegeven vanwege een tand of kies.
Er heerst heel erge buikgriep! Ik heb het gehad en mijn zoontje ook (erge diaree en overgeven) nu heeft mijn man het en ons zoontje en ik zijn er net vanaf
OK. yikes, sinds vanmiddag heb ik diaree en ben draaierig in mijn buik. Vera heeft trouwens - net gemeten - koorts: 38,1 Net maar een zetpilletje gegeven. Onze dame voelt zich al iets beter. Groet, Danielle
Hier heerst er ook een virusje maar die zet (bij mij altans) nog niet echt door. Ons mannetje heeft sinds gisteren moeite met zijn fles leeg drinken (laat zo 100cc staat terwijl hij normaal 200 drinkt en dan soms huilen als het op is). Veel boeren (tot kokhalsen toe), veel poepen (geen diarree, maar wel 3 a 4 keer op een dag, terwijl hij normaal 1 keer in de 2 dagen poept). Spugen, wat we ook niet van hem gewend zijn. Hij is verder wel super vrolijk. Ik zelf voel me ook niet erg lekker in mijn buik, soms wat misselijk en buikpijn. Zelf heb ik er ook niet zo heel veel last van hoor, maar denk wel dat er wat heerst.
Maar hopen dat het allemaal weer snel overwaait. Die griep van deze winter ligt nog goed in ons geheugen. Kleintjes herstellen altijd wel erg snel. Daarnet heeft ze een uur op haar buik bij me gelegen. Daarna gingen we om beurten eten. Hahahaha werd ze toch boos! Ze had gewoon ook weer honger!! Hele bord leeg en een yoghurtje. Nu alleen proberen of ze al wil gaan slapen..... Sterkte dames! Groetjes, Danielle
Hier ook 2x gehad (beiden keren eerst m'n dochter en 2 dagen later ikzelf) , 1 van beiden keren hield het vrij lang aan met flinke buikpijn, en een totaal gebrek aan eetlust (zo'n 5 dagen) . M'n dochter at nog maar de helft van wat ze normaal deed en we snapte maar niet waarom. Tot ik zelf op dat punt was... zelfs chocolade kon m'n niet verleiden om wat meer te eten haha.. echt totaal geen trek de eerste dagen nadat de diarree etc eigenlijk al over was.
Hi, bedankt voor de reacties. Onze dame heeft geen goede nacht achter de rug. Ze is drie keer huilend wakker geworden. Uiteindelijk bij pa op de bank in slaap gevallen. Nu is ze weer vrolijk, eet haar brood en drinkt d'r melk..... Vingers gekruist dat we het weer hebben gehad.. Groetjes, Danielle