he mama`s, mijn moppie is ziekjes. Hij is verkouden, zijn poepluiers zijn met diaree en hij verhoging 37,7. Nu weet ik even niet zo goed hoe hem aan te kleden en toe te dekken in zijn bedje iemand ideeen? liefs mjamalous
Ik weet niet hoe je hem normaal met dit weer aankleed, maar ik zou het niet anders doen dan normaal. Nu op dit moment heeft Jayden een romper aan met een t-shirtje met korte mouwtjes en verders niks. Wel binnen dan he Het verschild namelijk bij ieder kindje, het ene kindje heeft het snel warm en het andere kindje snel koud. Heel veel beterschap voor je kleine mannetje, hoop dat hij snel weer opknapt.
Niet warmer dan dat je anders zou doen: hij moet voldoende warm zijn, maar tegelijk z'n warmte ook goed kwijt kunnen, vanwege de koorts.
als fae koorts heeft, probeer ik haar iets minder aan te trekken, zodat ze haar warmte goed kwijt kan. Maar rompertje en slaapzak zijn uiteindelijk het minimale en regelmatig even checken. Zeker snachts als het afkoelde, legde ik vaak dan nog een dun lakentje erbij, zodat ze niet te hard afkoelde verder. Bij 37.7 zou ik denk ik nog hetzelfde als normaal doen, als het verder oploopt, dan wat minder.
mijn moppie had afgelopen dinsdag bijna 39 koorts door de inentingen en ik heb haar toen in een romper en slaapzakje gelegd, als ik naar bed ging voelde ik of ze koud was en heb er toen uiteindelijk wel een lakentje overheen gelegd, ze was de koorts binnen een dag weer kwijt en heeft ook wel redelijk geslapen nog