Hi, hopelijk heeft iemand een tip. Wij willen van de zomer veel actieve dingen doen/proberen, surfen, keertje windsurfen, golfsurfen enz. Nou had ik al bedacht om iig een short (board/surfshort) over mijn bikinibroekje te dragen; die zijn overal wel te koop. Maar nu ben ik nog op zoek naar een ‘stevige’ top voor maat 75d. Iemand tips? Bedankt!!
Ik zou gewoon een lycra shirt erover heen doen. Je hebt ze eventueel ook zonder mouwen. Beschermt tegen de zon, want als je veel in het water ligt helpt zonnebrand op een gegeven moment echt niet meer. En het beschermt ook je buik als je op een golf surfplank ligt.
Protest heeft leuke goede surfkleding ( ook surfbikini’s) En mocht je iets goedkopers hebben dan heeft Decathlon ook surfshirtjes.
Waar ga je heen om te surfen, gewoon in nederland? Een surf topje is leuk, maar is totaal niet warm. Als mijn man gaat surfen in nederland gaat hij altijd in een volledig wetsuit. Meestal kun je een wetsuit huren/lenen bij een surfschool waar je je materiaal huurt. je kunt ook zelf kijken voor een shorty, dat is een wetsuit met korte mouwen en korte broek. Die heb je voor een paar 10tjes bij decathlon. verder zijn surfplanken vaak ruw voor grip. Dus je shirtje of broekje of zwempak worden er niet mooier op, vooral bij golfsurfen, dan lig je veel te spartelen op zo’n plank. veel plezier in iedergeval.
https://www.decathlon.nl/p//neopreen-shorty-voor-surfen-dames-500-2-mm-stretch/_/R-p-170582 Dit bedoel ik met een shorty!
Water in Nederland is best koud. Zeker als je 2/3 uur ik het water bent. Mijn dochter doet aan winddurven en draagt over haar badpak/ bikini een wetsuit. Dat is echt nodig . Voor in de zomer kort model en als koud is draagt ze lang model . Zit ook meteen alles op zijn plek. Zelfs in buitenland zou ze dat dragen. Helpt ook tegen verbranden .stevige surfbikini of shirt zou ook kunnen . Ze heeft ook flinke voorgevel maar pak drukt alles plat en op zijn plek. Ze is 12. Dit was afgelopen zaterdag