Airco hotel spanje

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door anne19791980, 8 jun 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.517
    229
    63
    Dit jaar hebben wij voor het eerst een hotel geboekt.
    Normaal gesproken huren wij een stacaravan op een camping in Frankrijk met airco. Ivm hartfalen heb ik echt die airco nodig. Vandaar ook een hotel met airconditioning is spanje uitgezocht.
    Nu las ik online reacties dat de airco uit stond ivm nieuwe wetgeving.
    Dus ik online zoeken en wat ik kan vinden is dat vorig jaar dat is ingegaan en de airco niet lager mag dan 27 en bij hotels 26 graden.
    Klopt dit? Heeft iemand dit al ondervonden, of kun je nog steeds de airco bv op 23 zetten?
    Ik ben aan het denken om een kleine aircooler dan maar mee te nemen.
    Baal er wel van.

2. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Kan je mss zelf een klein model meenemen?

3. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Laatste hotel waar ik was stond de airco gewoon op 19 graden, was echt veel te koud trouwens als je bedenkt dat het buiten 38 graden was.
    Vooral bij de grotere winkelcentra houden ze zich aan deze regel, maar verder valt het wel mee.
    Bedenk wel dat men adviseert om het verschil tussen de binnen en buiten temperatuur niet groter dan een graad of 7 te houden. Anders krijg je echt een klap als je naar buiten gaat, en dat lijkt mij juist met hartfalen ook niet goed.
    Daarnaast is de luchtvochtigheid in Spanje heel anders, waardoor het niet zo warm en benauwd aan voelt als in Nederland.

4. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.171
    4.482
    113
    misschien kun je het hotel mailen met de vraag en uitleg over je medische aandoening, zodat je een serieus antwoord krijgt? Maat anders zou ik voor de zekerheid wel iets meenemen.

5. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ik ben net terug van 2 weken Spanje. Airco kon gewoon aan en ook koud genoeg.

Ik heb een keer een hotel zonder airco geboekt maar toen was ik opeens zwanger toen we gingen, toen heb ik gewoon bij een lokaal verhuurbedrijfje een airco gehuurd, die kwam het brengen en ophalen

Deel Deze Pagina