Ik ga 1x per jaar een weekend weg met 1 van m'n kinderen. Nu wil mijn zoon heel graag nog een keer terug naar de efteling. De laatste keer dat we er waren was geloof ik de drukste dag van het jaar en waren de rijen minimaal een uur. Is er een beetje een leuke camping in de buurt (eigen tentje)? Of kan je beter een overnachting in het efteling hotel boeken?
Wat zoek je precies? Hoe ver van de efteling vandaan? Wat moet de camping hebben qua voorzieningen? Hoe ver zit je nu van de efteling vandaan?
Wij wonen 2 uur van de efteling. De faciliteiten zijn niet heel belangrijk, als er maar iets van een speelveld is en redelijk in de buurt.
Camping 'het genieten' van Marvilla Parks zit er heel dichtbij. De camping is afgelopen jaar verkocht aan Marvilla Parks, dus inmiddels vol huuraccommodaties, maar ze hebben toch nog een stukje met kampeerplekken stond er op hun FB.
Is knetterduur geworden! En ook niet heel gezellig meer, vind het meer een park dan een camping nog. Speeltuin was vroeger wel leuk, maar met mooi weer veel te druk. Zou eerder gaan voor Duinhoeve als je een grotere camping wil. Of de zandley. dat is een kleine boerencamping naast een maisdoolhof (vanaf juli tot september/oktober).