Ik vroeg mij af om een airco aan te schaffen voor in de babykamer. Ze is nu 10 maanden oud..het liep vorig weekend in haar kamertje al op tot 32 graden. Nu overweeg ik sterk toch maar eens een airco aan te schaffen. Hebben jullie hier ervaring mee, ik hoor ze graag!
Ik heb er geen ervaring mee maar als je de airco aan hebt zodra de baby wakker beneden is koelt het kamertje denk ik wel voeldoende af om er voor te zorgen dat de temparatuur fijn genoeg is om lekker te kunnen slapen zonder dat die snachts ook aan moet staan. Dat lijkt mij een stuk aangenamer dat 32 graden.
Wij hebben de airco in de gang. 1 uur voor het slapen aanzetten en alle deuren van de slaapkamers open. Dat helpt enorm. En dan de deur een klein stukje open totdat je zelf naar bed gaat. Wij zetten m dan uit want ik kan niet slapen met dat geluid.
Wij koelen de kamer met de airco tot ze naar bed gaat dan zetten we hem bij ons op de kamer en gaat uit als wij naar bed gaan
Wij hebbben vorige week een mobiele airco gekocht. We zetten deze nu boven op de overloop met alle kamerdeuren open. Het koelt aanzienlijk af. Maar slapen met die herrie doen ze niet echt, dus moeten er wel erg in hebben dat we hem optijd aanzetten.
Bedankt al voor de reacties, na wat googlen en inlezen toch 1 besteld nu ...en wil deze inderdaad ook bij haar zetten en daarna bij ons. En niet gebruiken als ze er ligt uiteraard, maar van tevoren koelen. Blijf me alleen afvragen of het niet schadelijk is, omtrent alles wat je opzoekt zijn zowel voor als tegens te lezen...vind dat vaak verwarrend!
Hier ook een mobiele airco die op hete dagen even een uurtje aan gaat op onze kamer en dan weer uit als we gaan slapen. Die kan straks ook mooi naar de babykamer op hete dagen als het moet. Ik geloof niet dat het echt schadelijk is als je hem niet aanzet als je er zelf in ligt.