Hallo wij zijn er nog niet helemaal uit.... Auto of vliegtuig? Wat is duurder? Of vliegtuig, dan willen we 8 dagen in Juni naar bv Griekenland Of auto dan willen we naar Duitsland, Oostenrijk, maar dan wel langer 1,5 a 2 weken.Wel in dezelfde periode. Voor en nadelen, oa het lang in de auto zitten? Wij willen het wel in gedeeltes doen, dus eerst bv naar Duitsland rijden, daar een paar dagen zijn, dan verder naar Karinhie... Alle tips over of auto of vliegtuig zijn welkom. Waarom wil je juist met de auto, of juist met het vliegtuig?
meis ik zal lekker naar griekenland gaan met het vliegtuig. Je bent dan in een paar uurtjes op de plaatst van bestemming en kindjes van bijna 3 (zoals jouw zoontje dan is) vinden het vliegtuig vaak heel "stoer" tenminste dat is mijn ervaring met de kindjes van vriendinnen. De auto is zo'n lange saaie rit vind ik. Maar doe waar jij je het beste bij voelt! Wij gaan in sept 2009 naar Turkije Jenna is dan 11 maanden. Alvast veel vakantie plezier
Nou wij zijn met Louise in september naar Kidsworld op Bali, Kreta geweest en het was fantastisch! We hadden spijt dat we maar 8 dagen hadden geboekt. Ik zou veel liever met het vliegtuig gaan dan met de auto. Je kunt in veel kortere tijd verder weg, Louise heeft het geweldig gedaan in het vliegtuig dus ja, voor ons was het voor herhaling vatbaar.
Het hangt ook een beetje van je soort vakantie af natuurlijk. Wij gaan meestal met de auto, richting zuid-spanje of juist naar Oost-europa. Maar we maken ook veel uitstapjes met de auto daar, dus is t wel erg handig om je auto bij je te hebben. De keer dat we met het vliegtuig gaan, huren we daar evengoed een auto, dus dan kun je net zo goed zelf rijden Als je vooral bij je hotel blijft of een enkele keer een excursie maakt, dan kun je net zo goed (of beter) gaan vliegen.