naar de sneeuw, hoe met kindje?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door mano82, 27 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Binnenkort gaan we naar de Jura in Frankrijk de sneeuw gaan opzoeken om te wandelen. Nu zitten we op 1 km hoogte en kan er aardig wat sneeuw liggen... aangezien Louiza nog zo klein is (ze zal dan 8 maanden zijn), dachten we om ze mee te nemen in de draagzak. Is dit volgens jullie een optie en heeft iemand ervaring hiermee? Of nemen jullie je kindje bijvoorbeeld mee op een slee?

2. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Volgens mij bestaan er ook speciale dingen voor onder de kinderwagen,... heb er nl. wel al eens een aantal mee zien lopen tijdens mijn wintersport

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Kinderwagen is denk ik wel veiliger, voor als je bv valt.
    Maar een draagzak is weer warmer als op een slee.
    Als je kindje 8 maanden is weegt het al best zwaar, als je lang wandeld is dit misschien best zwaar?
    Zo even een paar dingen wat me te binnen schiet.
    Veel plezier.

4. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Met 8 maanden kan ze mss al wel in een rugdrager als ze goed kan zitten tenminste. Dat draagt veel lichter dan een buikdrager of draagzak. Skipakje aan, lekker warm en mevrouwtje zit hoog en droog met mooi uitzicht. Als ze nog niet kan zitten zou ik voor een buikdrager gaan, denk ik.
    En je hebt inderdaad ook een soort plastic skietjes voor onder de buggywielen, die hebben wij ook nog liggen. Moet je wel een flinke laag sneeuw hebben om door te wandelen, anders werkt het voor geen meter.

Deel Deze Pagina