ik zoek een soort van moordoplosboek / meerkeuzeboek. Waarbij je dus zelf bepaalde keuzes kunt maken.. Dat je zelf de detective bent Vroeger ooit eens zon boek gehad maar dat was voor kinderen. Ik zoek eigenlijk zoiets voor volwassenen.. Iemand de gouden tip
Hier kun je misschien iets vinden: https://www.startpagina.nl/v/kunst-cultuur/boeken-auteurs/vraag/500524/titel-boek-waarin-jezelf-misdaad/
Haha ja! Lover or loser! Van Carry Slee dacht ik. Grappig idee maar weet niet of dat idd voor volwassenen gemaakt is.
Er zijn verschillende boeken in APP vorm die interactief zijn. Zoek maar eens op interactive story app of interactive book app.
Ik ga ff kijken. Vroeger had je de boeken van de 5. En als er niks te vinden valt ga ik een gat in de markt maken
Klinkt heel leuk. Ik ken alleen een PlayStation spel dat interactief is en waar je dus het verloop zelf bepaalt.
Oh heerlijk, als kind had ik dat soort boeken, geen moord-mysterie maar verschillende avonturen met verschillende eindes. Voor volwassenen helaas nog nooit gezien...